مهدی محمدی در واکنش به صحبت‌های عباس عراقچی: آمريكا ناتوان و خوار است اما...

10:19 - 24 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۶۲۵
مهدی محمدی از فعالان رسانه ای به صحبت های شب گذشته عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه واکنش نشان داد.

امريكا ناتوان و خوار است اما به حال ديپلماسی ایران بايد گريستبه گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، مهدی محمدی از فعالان رسانه ای در واکنش به صحبت های شب گذشته عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در کانال تلگرامش نوشت: عراقچی گفت برجام ايران را قدرتمند كرده و وضع فعلی نشانه بيچارگی امريكاست. اين يعنی از ديد ايشان اينكه امريكا به عنوان اصلی ترين عضو برجام و مسئول جدی ترين تحريم ها عليه ايران، پشيزی برای تعهدات خود ارزش قائل نيست، هيچ اهميتی ندارد و لبخند اروپايی كه آن هم تعهداتش درباره تحريم ها را به هيچ گرفته و حتی برای سفارتخانه ايران يك حساب بانكی هم باز نمی كند، برای آقايان كافيست. به حال چنين ديپلماسی فقط بايد گريست. بله، امريكا ناتوان و خوار است اما اين چيزی از فاجعه خلق شده توسط آقايانی كه امضای كری را تضمين می دانستند، نمی كاهد. كاش لااقل كمی خويشتن دار باشند بويژه وقتی كه چشم در چشم ميليون ها ايرانی دوخته اند.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *