ناظم الشریعه: بازیکنان در هر بازی تدارکاتی تجربه مفیدی کسب می‌کنند/ زمان اندکی برای آماده سازی تیم داریم

9:52 - 24 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۶۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است برگزاری بازی‌های دوستانه به آمادگی ملی پوشان کمک بسزایی می‌کند.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، در مورد شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: از عصر روز جمعه تمرینات ملی‌پوشان در مرکز ملی فوتبال آغاز شده تا بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برگزار و برای دیدار دوستانه مقابل بلاروس به آمادگی مناسبی برسند و علاوه بر کسب تجربه، کادر فنی به نکات ضعف و قوت تیم پی ببرد.

وی ادامه داد: پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر بازیکنان بلافاصله به اردو فراخوانده شدند تا بتوانیم آنها را برای بازی‌های پیش رو آماده کنیم. مهدی جاوید در مسابقات باشگاهی آسیب دیده و اکنون به طور اختصاصی تمرینات خود را برگزار می‌کند. همچنین شهاب طالبی هم به دلیل امتحانات فعلا در کنار تیم حضور ندارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است بازی‌های دوستانه به آمادگی ملی پوشان کمک بسزایی می‌کند. وی در این باره گفت: بدون شک انجام دیدار‌های دوستانه به کسب آمادگی ملی پوشان کمک می‌کند. بازیکنان در هر بازی تدارکاتی تجربه کسب مفیدی می‌کنند و با رقابت پرداختن با تیم‌های مختلف مورد محک و ارزیابی کادر فنی تیم قرار می‌گیرند.

وی در پایان گفت: زمان اندکی برای آماده سازی تیم داریم و امیدوار هستم در فرصت باقیمانده بتوانیم نکاتی که مد نظر کادر فنی است را به بازیکنان گوشزد کرده و برای بازی‌های پیش رو آماده شویم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *