در مورد «قلعه‌نوییِ» این روز‌های فوتبال ایران / «بزرگواری» که «امیرخان» سابق نیست!

10:45 - 24 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۶۰۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
این روز‌ها چهره‌ای از امیر قلعه‌نویی می‌بینیم که در این سال‌ها از او ندیده بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، این روز‌ها چهره‌ای از امیر قلعه‌نویی می‌بینیم که در این سال‌ها از او ندیده بودیم. منظورمان ظاهر او نیست، بلکه حرف‌هایی که می‌زند و چیز‌هایی می‌گوید است.
 
سرمربی امسال ذوب‌آهن پرافتخارترین مربی لیگ برتر است، کسی که ۵ قهرمانی لیگ با استقلال و سپاهان در کارنامه‌اش دارد و دو مرتبه هم قهرمان جام حذفی شده است. او در چند سال اخیر موفقیتی با استقلال، تراکتورسازی و حتی ذوب‌آهن امسال نداشت تا برخی‌ها بگویند دوره این مربی تمام شده است، اما نتایج اخیر سرمربی «نازی آبادی» نشان می‌دهد، «امیرخان» فوتبال ما فقط از لحاظ فنی تغییر نکرده و از لحاظ اجتماعی هم دستخوش تغییراتی شده است.
 
قلعه‌نویی، مردی است که تفکرات متفاوتی پیدا کرده و خیلی‌ها را با این نگاه متعجب کرده است. او ذوب آهن را در نیم فصل دوم احیا کرده و تیمش تا رده چهارم جدول بالا آمده است. او از استقلال پرستاره هم بالاتر ایستاده تا حداقل این روز‌ها از او و تیمش تعریف تمجید کنند.
 
روز جمعه اوج نگاه‌ها به ورزشگاه نقش جهان و دربی اصفهان بود، جایی که هواداران سپاهان سرمربی سابق خودشان را تشویق کردند تا قلعه‌نویی پس از مدت‌ها لبخند روی لبانش بیاید. امیر قلعه‌نویی این روز‌های فوتبال ما دوباره احیا می‌شود، فقط باید منتظر زمان ماند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *