رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ادامه جنگ شهباززاده و مسئولان استقلال/ «سجاد» کوتاه آمد!

9:28 - 24 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۵۹۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم استقلال در شرایطی اصرار دارد در تیمش بماند که شفر نیازی به این بازیکن ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در روز‌های گذشته اشاره کردیم که سجاد شهباززاده به مدیران باشگاه استقلال گفته که می‌خواهد در استقلال بماند تا نظر وینفرد شفر را جلب کند. مهاجم استقلال در شرایطی اصرار دارد در تیمش بماند که شفر به مسئولان استقلال اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد.

سرمربی آلمانی آبی‌پوشان پس از چند روز بررسی به این نتیجه رسید که شهباززاده در پازل تاکتیکی او جای نداشته و همین موضوع را به شماره ۱۰ استقلال اعلام کرد. مدیران استقلال هم از شهباززاده خواستند که برای مذاکره جهت پیوستن به تراکتورسازی یا ذوب‌آهن به باشگاه بیاید، اما او از این کار صرف نظر کرده و گفته می‌خواهد بماند. مدیران باشگاه هم از رفتار شهباززاده ناراحت هستند و اعتقاد دارند که او می‌خواهد باشگاه را مقابل هواداران قرار دهد.
 
باشگاه مدعی است که شهباززاده وقتی در ترکیب قرار نمی‌گیرد، چرا به باشگاهی دیگری نمی‌رود که هم به خودش کمک کند و هم باشگاه؟ آیا پای پول در میان است؟ اگر مسئله پول باشد که تیم‌های دیگر هم می‌توانند پول مدنظر شهباززاده را بدهند. ی
 
کی از مدیران استقلال که دوست نداشت نامش فاش شود، به خبرنگار میزان گفت: شفر رسما به ما اعلام کرده که شهباززاده را نمی‌خواهد، ما هم از این بازیکن دعوت کردیم برای مذاکره بیاید، اما اصرار دارد که در استقلال بماند و خودش را نشان دهد. در صورتی که با آمدن مهاجم خارجی یک نفر باید از لیست استقلال خارج شود و شهباززاده حاضر نشده تحت هر شرایطی برود.

به گزارش میزان، با وجود کشمکش بین شهباززاده و مدیران استقلال، این بازیکن بالاخره قبول کرد از تیمش جدا شود، به همین دلیل کار‌های فسخ قرارداد او به زودی انجام می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *