سرقت طلا از خانه بوشهری ها/ دستگیری متهمان حین فرار

22:30 - 23 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۴۱۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از دستگیری باند ۵ نفره سارقانی خبر داد که طلاهای منازل در شهر" بوشهر" را سرقت می‌کردند.

سرقت طلا از خانه بوشهری ها/ دستگیری متهمان حین فراربه گزارش خبرنگار گروه جامعه ،سرهنگ ابراهیم عرب زاده اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات منزل در شهر بوشهر، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و طرح ویژه‌ای در این رابطه تدوین و به واحد‌های اطلاعاتی و عملیاتی ابلاغ شد. وی گفت: ماموران حین انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و بررسی‌های میدانی سارقان را در حین سرقت شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر عنوان داشت: ماموران انتظامی موفق شدند یکی از اعضای باند را، در حین شکستن شیشه در حیاط خلوت منزلی در یکی از محلات شهر بوشهر دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم، پس از انتقال به کلانتری ۱۳ جلالی با اعتراف به چندین فقره سرقت با همدستی چهار نفر از دوستان خود گفت: ماموران با هماهنگی پلیس راه، همدستان وی را که در حال خروج از استان از محور بوشهر - گناوه بودند دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های اولیه به چندین فقره سرقت طلاجات از منازل در شهر بوشهر اعتراف کرده اند، گفت: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو سارقان تعداد زیادی از اموال سرقتی را کشف کردند.

سرهنگ عرب زاده توصیه کرد: شهروندان منازل خود را به امکانات و تجهیزات ایمنی همچون دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز و جلو درب و پنجره‌ها حفاظ‌های مناسب نصب کنند. 


برچسب ها: طلا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *