صحبتی در مورد جذب شهباززاده نداشتیم/ استقلال شانس داشت

14:54 - 23 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۴۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال سایپا گفت: هیچ صحبتی در خصوص جذب شهباززاده انجام نداده‌ایم.

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی در خصوص تساوی روز گذشته تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: واقعاً حقمان پیروزی بود خیلی حمله کردیم، ولی موقعیت‌هایمان گل نشد. استقلال واقعاً شانس داشت.

وی ادامه داد: ما فوتبال روبه جلویی بازی کردیم، چون هم‌امتیاز استقلال بودیم و می‌خواستیم ۳ امتیاز را بگیریم. ما تیم جوان و خوبی هستیم و این را به خوبی نشان دادیم متأسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم و بیشتر از یک گل هم نتوانستیم بزنیم.

مربی تیم فوتبال سایپا افزود: دو بار توپ را به تیر دروازه زدیم و موقعیت‌های تک به تک را هم هدر دادیم، اما چه می‌شود کرد. فوتبال است دیگر ممکن بود آن توپ دقیقه ۹۶ قربانی به گل می‌رفت و نتیجه کاملاً عوض می‌شد.

دایی درباره آخرین وضعیت محمد عباس‌زاده هم گفت: عباس‌زاده برای جدایی با ما صحبت کرد و به باشگاه هم درخواست داده، اما ما اعلام کردیم که فقط در صورت جذب یک مهاجم خوب اجازه جدایی عباس‌زاده را می‌دهیم.

وی درباره اینکه آیا باشگاه سایپا برای جذب سجاد شهباززاده درخواستی داشته گفت: خیر هیچ صحبتی در خصوص شهباززاده انجام نداده‌ایم، اما در کل تمام اینگونه تصمیمات را خود علی دایی می‌گیرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *