آثار تجسمی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد به حوزه هنری می‌آید

14:30 - 23 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۳۹۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد در تهران هم‌زمان با رونمایی از تازه‌ترین اثر مهدی فرخی با عنوان «ای سرافراز میهن» برپا می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، آثار تجسمی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد در قالب‌های گوناگون این رشته هنری از سوی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در گالری ابوالفضل عالی این سازمان به همراه رونمایی از تابلو نگارگری «ای سرافراز میهن» اثر مهدی فرخی از هنرمندان ارزشی و انقلابی جوان کشور در نگارخانه «سوره» مرکز هنرهای تجشمی حوزه هنری، دوشنبه هفته جاری برپا می‌شود.

در نمایشگاه گروهی هنرمندان تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، تعداد 120 اثر از هنرمندان تجسمی این استان در رشته‌های نقاشی، طراحی، کاریکاتور و خوش‌نویسی در نگارخانه ابوالفضل عالی حوزه هنری کشور در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مراسم بازگشایی این نمایشگاه و رونمایی از اثر نگارگری «ای سرافراز میهن» 25 دی‌ماه ساعت 15:30 در گالری «ابوالفضل عالی» و نگاه‌خانه «سوره» مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با حضور جمعی از مدیران فرهنگی هنری کشور، هنرمندان و اهالی رسانه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند در تاریخ و ساعت مذکور به نشانی انتهای خیابان سمیه، نرسیده به پُل حافظ مراجعه کنند.

گفتنی است مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری تاکنون نمایشگاه‌های بسیاری با موضوعات روز در چند ماه گذشته برگزار کرده است. همچنین نگارخانه «سوره» این مرکز در حوزه هنری هر هفته شاهد رونمایی اثر جدیدی از یک هنرمند توانا و یا استاد مطرح بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *