داور نه، کمک داور من را اخراج کرد!/ اعتراض‌های ما به حق است

14:51 - 24 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۳۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم صنعت نفت گفت: داور به من گفت صحنه خطا را ندیده است و به گفته کمک داور مرا اخراج کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، سعید لطفی در بازی با پارس جنوبی اخراج شد. صحنه‌ای مشکوک که اعتراض تمام اعضای تیم صنعت نفت را به همراه داشت.
 
به همین بهانه سعید لطفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، اظهارات تاز‌ه‌ای را مطرح کرد که می‌خوانید:

*اخراج پر سرو صدایی داشتی؟

داور در اخراج من اشتباه کرد. شاید بهتر است بگوییم تیم داوری در اخراج من اشتباه کرد. چرا که در برنامه‌های کارشناسی بعد از بازی هم مشخص شد که خطایی از طرف من نبوده است و من در واقع بازیکنی بودم که روی من خطا شده بود.

*به نظر شما چرا داور مرتکب چنین اشتباهی شد؟

بعد از بازی با دکتر حیدری صحبت کردم. او پای من و ضرب‌های که خورده بود را دید. او به من گفت کمک داور آن صحنه را خطا گرفته و در گوشی به او اعلام کرده است که خطا کننده من بودم. به این ترتیب خودش صحنه را ندیده و کمک داور خطا گرفته بود. البته زاویه کمک داور هم خوب بود و کاملا مشخص بود که من اول توپ را زدم و بعد پایم را جمع کردم که به بازیکن حریف برخورد نکنم. ولی اشتباه کردند.

*چرا صنعت نفتی‌ها در این دو بازی اینقدر به داوری معترض بودند؟

اعتراض‌ها بی جهت نبوده است و کاملا به حق اعتراض داریم. من در این دو بازی که به تیم اضافه شدم متاسفانه اشتباهاتی از داوری‌ها دیدم که قابل جبران نبود. آنها با اشتباهات خود قدرت تیم ما را می‌گرفتند و تیم ما را کند کردند. بدون شک این عملکرد در نتایج ما تاثیر داشت.

*یعنی عمدی در کار است؟

فکر نمی‌کنم عمدی در کار باشد. به هر حال یک داور که عمدا خود را زیر سوال نمی‌برد. شاید باید کمیته داوران نظارت بیشتری داشته باشد تا درصد اشتباهات پایین بیایید. به هر حال کیفیت گاهی پایین است و گاهی داوران نا آماده هستند. این اشتباهات تاثیر زیادی در نتیجه و عملکرد تیم دارد. حتی روز گذشته از ما خطا‌هایی گرفته شد که می‌توانست به نفع ما باشد، ولی به ضرر ما شد.

*پارس جنوبی را چطور تیمی دیدی؟

تیم خوبی است؛ ساختار و کادر فنی خوبی دارد. نتیجه گرفتن از این تیم سخت است. تیم ما خوب بازی کرد و شایسته شکست پارس جنوبی بودیم. ما به خاطر کم دقتی خودمان امتیاز از دست دادیم و شاید باید بگویم بدشانس بودیم که برنده از زمین خارج نشدیم.

*از پیوستن به صنعت نفت راضی هستی؟

انتخاب صنعت نفت برای من خوب بود و با دیدی باز به این تیم آمدم. شرایط این تیم خوب است. خدا را شکر پول هم دادند و به قول هم بازیانم خوش قدم بودم و با آمدنم تقریبا دریافتی امسال بچه‌ها به ۵۰ درصد رسید. ان‌شاءالله که این شرایط ادامه داشته باشد. صنعت نفت تیم خوبی است. فوتبال این شهر و این تیم می‌توانند از این هم بهتر باشند. آبادان با وجود هوادارانش می‌تواند در آسیا هم حضور داشته باشد. امیدوارم سال بعد نماینده ایران در آسیا از آبادان باشد.

*مصدومیتت که جدی نیست؟

مشکل خاصی نیست و می‌توانم در تمرینات حضور داشته باشم. البته پایم کمی ورم دارد و خراشی کوچک با پارگی سطحی بوجود آمده است ولی امروز با پزشکان مشورت می‌کنم و پس از آن برای تمرین تصمیم می‌گیرم، ولی بعید است اجازه تمرین ندهند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *