کمیته داوران در چینش داوری مسابقات دقت کند/ بازیکنانم رفته به رفته بهتر بازی می‌کنند

12:31 - 24 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۳۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از کمیته داوران درخواست دارم در چینش داوری مسابقات دقت بیشتری داشته باشد.

سید سیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درخصوص تساوی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در مجموع هر دو تیم بازی بسیار خوبی انجام دادند، اما همه شاهد بودند در ۲۰ دقیقه آخر بازی سعی کردیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در دقیقه ۹۲ پنالتی ما توسط داور بازی گرفته نشد و یک سریال بد به رواج افتاده است. از این نیم فصل دوم در ۳ بازی پنالتی ما گرفته نشده است و به شدت از این مسئله ضربه خوردیم. از کمیته داوران درخواست دارم تا در چینش داوران دقت کند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در رابطه با اعتراض سرپرست تیمش به داور بازی، گفت: هر شخصی در باشگاه ما سمت داشته باشد، مطمئنا از این اتفاقات داوری که چند هفته است تیم ما را متضرر می‌کند، عصبانی می‌شود.

پورموسوی افزود: تیم فولاد خوزستان به زیبایی فوتبال را بازی می‌کند، امیدوارم اتفاقی رخ دهد که بازی زیبای بازیکنان جوان تیمم در اثر اشتباهات داوری، دیگر حیف نشود و بتوانیم ۳ امتیاز را که حقمان است، کسب کنیم.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: بازیکنان تیمم رفته به رفته بازی خوبی انجام می‌دهند و به این باور رسیدند که می‌توانند یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ برتر باشند. ما هم قطعا برای کسب سهمیه آسیایی تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *