برانکو: افتخار می‌کنم عضوی از خانواده پرسپولیس هستم/ ایران نه، از تیم‌هاین ملی دیگر پیشنهاد داشتم/ طارمی از نظر ذهنی در پرسپولیس نبود/ نمی‌توانیم به پیشنهاد 10 میلیون دلاری نه بگوییم!

14:05 - 23 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۳۲۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افتخار می‌کنم که عضوی از پرسپولیس بوده و هستم.

برانکو: افتخار می‌کنم عضوی از خانواده پرسپولیس هستم/ ایران نه، از تیم‌هاین ملی دیگر پیشنهاد داشتم/ طارمی از نظر ذهنی در پرسپولیس نبود/ نمی‌توانیم به پیشنهاد 10 میلیون دلاری نه بگوییم!به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری اظهار داشت:‎ باید بگویم آقایان پیروانی، گرشاسبی، کاشانی و ... همه به دنبال تقویت باشگاه هستند.

وی ادامه داد: قراردادم را برای دو سال با پرسپولیس تمدید کردم. بار دیگر از آقای گرشاسبی و اعضای هیئت مدیره تشکر می‌کنم. ‎ خیلی سریع توانستیم منافع مشترک را پیدا کنیم و همانطور که گفته بودم از این همکاری و ادامه پیدا کردن آن بسیار خوشحال هستم. تشکر می‌کنم از حمایت بی‌دریغ هواداران عزیزمان که واقعاً حمایت عظیمی از من داشته‌اند. 

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: خیلی واضح است که بدون حضور این هواداران و عشقی که آنها به تیم ما می‌دهند کار بسیار سخت و موفقیت دشوار خواهد بود. افتخار می‌کنم که عضوی از پرسپولیس بوده و هستم، همانطور که کاشانی و پیروانی در طول زندگی‌شان خدمات زیادی به پرسپولیس کرده‌اند. همچنان امیدواریم این همکاری و خدمات ادامه داشته باشد. البته این را هم باید بگویم که ما تازه در اول راه هستیم و چیزی که مرا خوشحال می‌کند این است که یک چالش جدید و یک انگیزه مضاعف برای اینکه پرسپولیس روزبه‌روز پیشرفت کند به وجود آمده است.

برانکو ادامه داد: موفقیت پرسپولیس علاوه بر سطح ایران باید در سطح آسیا هم باشد. این نتایجی که کسب کرده‌ایم به هیچ عنوان ما را نباید به خواب ببرد بلکه برعکس یک انگیزه مضاعف خواهد بود که بیشتر کار کنیم تا بهتر شویم. البته به بازیکنان تیم هم تبریک می‌گویم که با تلاش زیاد پرسپولیس را به اینجا رسانده‌اند. همه در موفقیت پرسپولیس سهیم هستند اما مهمترین آنها بازیکنان هستند چرا که آنها در زمین حداکثر توان‌شان را به کار می‌بندند اما همانطور که همیشه گفته‌ام در موفقیت هر بخشی حتی کوچکترین آن تاثیر بسزایی دارد.

وی گفت: تشکر می‌کنم از همه همکاری‌هایی که رسانه‌ها با ما داشتند و انتظار داریم این همکاری مستمر باشد و در راستای باشگاه و فوتبال باشد. همچنین این همکاری در راستای منافع پرسپولیس، فوتبال ایران و حقیقت باشد. ما هیچ وقت از انتقادات فرار نمی‌کنیم، این موضوع فقط در ایران نیست و همه جای دنیا وجود دارد و این کنفرانس خبری خود دلیلی است که ما نشان دهیم همیشه با روی باز مقابل شما (خبرنگاران) قرار می‌گیریم. البته شاید ما برای شما با برد‌هایی که کسب می‌کنیم خسته کننده باشیم (باخنده).

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با اهداف بلندمدت این تیم پرسپولیس عنوان کرد: مقابل پیروانی و گرشاسبی می‌گویم که ما همیشه به دنبال اهداف زیادی هستیم و این اهداف را پیش روی خود می‌گذاریم ما می‌دانیم که کار بدون مشکل پیش نخواهد رفت، هدف این است که به طور مستمر فعال باشیم و همیشه به دنبال کسب قهرمانی باشیم و سعی کنیم بیشترین قهرمانی‌ها را کسب کنیم.

وی ادامه داد: ما سوپرجام را کسب کردیم و تا نیمه نهایی آسیا هم پیش رفتیم. در این بازی‌ها عوامل زیادی برای عبور از مراحل مختلف وجود دارد. این را باید بگویم که در بین همه تیم‌ها ما شرایط سختی داشتیم و 9 بازی را بیرون از تهران برگزار کردیم، آن هم با توجه به اینکه می‌دانید چقدر حضور هواداران برای‌مان مهم است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا به دلیل سرمربیگری در تیم ملی تاخیر در تمدید قراردادش به وجود آمد؟ گفت: منظورتان از تیم ملی، کدام است؟ اولاً باید عرض کنم دلیل طول کشیدن توافق ما این صحبت‌ها نبود، بلکه اینقدر برنامه‌های باشگاه فشرده بود که اصلاً وقت نمی‌شد. همان‌طور که گفتم ما هر سه چهار روز یک بار بازی داشتیم یعنی اصلاً وقتی نبود برای مذاکره. در مورد تیم ملی هم باید بگویم که تیم ملی ایران سرمربی دارد و موفق شده تیم را به جام جهانی ببرد و تیم ایران با آن فرد به جام جهانی خواهد رفت، البته اگر منظورتان از تیم ملی پیشنهاد از کشورهای دیگر باشد، بله من داشتم اما دلیل عقب افتادن امضای قراردادم این نبود.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه نوراللهی می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود خاطرنشان کرد: بابت بازگشت نوراللهی خیلی خوشحال هستم و البته متأسفم که بازگشت او خیلی طول کشید. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که او را برای بازی آماده کنیم و در جریان تمرینات ارزیابی خواهیم کرد که در چه وضعیتی است و چطور می‌تواند به ما کمک کند، اما او در رقابت برای ترکیب اصلی تیم خواهد بود و انتظار داریم کیفیت قبل از رفتن به سربازی را دوباره داشته باشد.

وی در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا در قراردادش چند بند وجود دارد که به او کمک می‌کند که هر وقت خواست قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند، یادآور شد: خوشحالم که شما نگران قرارداد من و امنیتی که در آن وجود دارد، هستید و جا دارد از شما تشکر کنم. لازم است عنوان کنم قرارداد بین باشگاه و مربی امضا می‌شود و یک اسرار کاری است. این قرارداد به این منظور امضا می‌شود که منافع هر دو طرف رعایت شود. در همه جای دنیا همینطور است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه نبود مهدی طارمی در پرسپولیس احساس خواهد شد یا نه، تصریح کرد: تشکر می‌کنم از این سؤالی که پرسیدید. باید بگویم بارها در صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه و بازیکنان داشته‌ام به آنها تأکید کرده‌ام هیچ یک از ما از من برانکو، گرشاسبی و پیروانی گرفته تا بازیکنان، از باشگاه مهم‌تر نیستیم. نه هیچ یک از ما، بلکه هیچ بازیکنی بیشتر از باشگاه اهمیت ندارد. فقط می‌توانم بگویم برای طارمی بهترین آرزوها را می‌کنم.

برانکو در پاسخ به خبرنگار میزان درباره تمدید قرارداد کادرفنی پرسپولیس خاطرنشان کرد: کادر فنی همچنان تا دو سال آینده کنار ما خواهند بود، همچنین احتمال تغییرات وجود خواهد داشت، چرا که ممکن است در ادامه اختلاف نظر پیش بیاید مثل آندره و چوک، اینها قابل پیش‌بینی نیست، اما انتظار ما این است که دو سال آینده را هم با هم با انگیزه و شوق زیاد شروع کنیم، چون بدون این موارد نمی‌شود، نتیجه گرفت. 

وی در پاسخ به این پرسش که «شما گفتید طارمی دلش نبوده که در پرسپولیس بماند، اگر این موضوع برای دیگر بازیکنان هم پیش بیاید شما اجازه می‌دهید که از باشگاه خارج شوند؟»، پاسخ داد: طارمی قراردادش در پایان فصل به پایان می‌رسید، هم من و هم گرشاسبی و پیروانی به ایشان پیشنهاد دادیم تا قرارداد جدید با او امضا کنیم، اما ایشان توسط وکیلش کتبا اعلام کرد که مایل به ادامه همکاری نیست، ما نهایتا یک ماه و نیم می‌توانستیم ایشان را نگه داریم، طارمی از نظر ذهنی در پرسپولیس نبود و این طبیعی بود که با این شرایط باشگاه می‌توانست مقداری جلوی ضررش را با فروش این بازیکن جبران کند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: ما خواستیم طارمی را نگه داریم، اما او نخواست. در مورد دیگر بازیکنان هم باید بگویم این بستگی به منافع دو طرف دارد و طبیعی است که من به‌عنوان مربی اجازه نمی‌دهم کسی از تیم برود چون ما محروم هستیم و اگر اتفاق جدیدی رخ ندهد، ما نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. با این شرایط اگر یک نفر بیاید و برای یکی از بازیکنان ما 10 میلیون دلار پیشنهاد بدهد آیا باز هم نباید اجازه بدهیم که این بازیکن برود؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *