ارائه خدمات کوتاه مدت به ٦٣٦ هزار بیمه شده تامین اجتماعی

15:05 - 23 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۲۹۶
بر اساس آمارهای جمع آوری شده طی ٦ ماهه اول سال جاری، سازمان تأمین اجتماعی ٦٣٦ هزار و ٢٥٣ مورد خدمات کوتاه مدت ارائه داده است و برای ارائه این خدمات بیش از ٣٩٣ میلیارد تومان هزینه شده است.

ارائه خدمات کوتاه مدت به ٦٣٦ هزار بیمه شده تامین اجتماعیبه گزارش گروه جامعه ،سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: کمک های کوتاه مدت این سازمان شامل کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه مرخصی زایمان، کمک هزینه سفر بیمار و همراه، وسایل کمک پزشکی و توانبخشی (اروتز و پروتز)، غرامت نقص عضو، غرامت دستمزد ایام بیماری و کمک هزینه کفن و دفن است.

در ٦ ماهه ابتدای سال جاری ٥١ هزار و ٤٤٥ مورد کمک هزینه ازدواج به بیمه شدگان واجد شرایط ارائه شده و ٦٠ میلیارد تومان برای این کار هزینه شده است. همچنین ٩٤ هزار و ٨٤٩ مورد کمک هزینه مرخصی زایمان ارائه و ١٣١ میلیارد تومان نیز برای این موضوع هزینه شده است.

در این بازه زمانی ١٣ هزار و ٨٤٢ مورد کمک هزینه سفر پرداخت و ٣ میلیارد و ٧٧٧ میلیون تومان هزینه شده است. همچنین ٢١٦ هزار و ٢٨ نفر بابت کمک هزینه اروتز و پروتز ١٦ میلیارد و ٦٠٠ میلیون تومان دریافت کرده اند.

بر اساس آمار اعلام شده ٥٦٣ نفر بابت غرامت نقص عضو ١ میلیارد و ٧٧٤ میلیون تومان دریافت کرده اند و بابت غرامت دستمزد ایام بیماری ١٦٢ میلیارد تومان به ٢٣٥ هزار و ٤٦١ نفر پرداخت شده است. بابت کمک هزینه کفن و دفن نیز مبلغ ١٧ میلیارد تومان به بازماندگان ٢٤ هزار و ٦٥ نفر پرداخت شده است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *