رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هم پیکانی‌ها توقعات من را برآورده نکردند هم من انتظارت آنها را/ تیم باید ترمیم می‌شد اما نظر باشگاه چیز دیگری بود

10:27 - 23 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۲۴۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی مستعفی تیم والیبال پیکان گفت: پیشنهادات و خواسته‌های خودمان را به باشگاه ارائه دادیم اما این خواسته‌ها عملی نشد و مسئولان باشگاه هم انتظاراتی داشتند که آنها هم به این انتظارات نرسیدند.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دلایل استعفایش از سرمربیگری تیم والیبال پیکان اظهار داشت: ما در پایان نیم فصل اول عملکرد تیم را مورد بررسی قرار دادیم و به لحاظ فنی و غیر فنی نسبت به تیم‌هایی که همطراز تیم ما هستند کمبودهایی داشتیم. بر این اساس پیشنهادات و خواسته‌های خودمان را به باشگاه ارائه دادیم اما این خواسته‌ها عملی نشد و مسئولان باشگاه هم انتظاراتی داشتند که آنها هم به این انتظارات نرسیدند. بنابراین بهترین راهکار این بود که به صورت توافقی و دوستانه جدا شویم.

وی در مورد این که آیا انتظار حمایت بیشتری از باشگاه نداشته، گفت: من چنین انتظاری نداشتم. انتظار من از مدیریت این است که بیشتر از قبل مشکلات تیم را رفع کند. به جز این مسئله من انتظار دیگری نداشتم. پیکان نیاز به ترمیم داشت و امکان این که این تیم ترمیم شود وجود داشت اما نظر باشگاه چیز دیگری بود.

سرمربی سابق پیکان با اشاره به این که به خواسته‌ها و توقعات باشگاه پیکان احترام می‌گذارد تصریح کرد: خواسته باشگاه این بود که تیم والیبال پیکان تحت هر شرایط جزو دو تیم اول لیگ باشد اما تیم‌هایی مثل بانک سرمایه، سایپا، شهرداری تبریز و شهرداری ورامین جزو مدعیان هستند و احتمال این که هر کدام از این تیم‌ها به فینال راه پیدا کند وجود دارد.

اکبری ادامه داد: من هیچ وقت قول قهرمانی یا قول دیگری نمی‌دهم اما همیشه تلاشم را کرده‌ام تا تیمم بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مربیگری وی در تیم ملی والیبال، باعث نداشتن تمرکز کامل در تیم پیکان شده بوده یا خیر، گفت: وقتی در تیم ملی کار می‌کنم تمام تمرکزم برای این تیم است و زمانی که در تیم باشگاهی حضور دارم هم برای موفقیت تیمم همه تلاشم را می‌کنم. این مسئله دو بحث جدا از هم است و خداراشکر می‌کنم که پیش وجدان خودم راضی هستم.

سرمربی سابق پیکان تصریح کرد: من سال‌های زیادی در پیکان بودم و این تیم را قلبا دوست دارم. چند سال پیش هم یکی از کسانی بودم که نگذاشتم تیم والیبال پیکان منحل شود. چون مدیریت وقت می‌خواست این تیم را منحل کند. همین الان هم طرفدار پیکان هستم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. هنوز هم می‌توان به راهیابی پیکان به فینال امیدوار بود. به نظر من این تیم مشکل فنی ندارد و اگر مشکلات روحی این تیم حل شود می‌تواند به روزهای واجش برگردد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *