حق‌ السکوت 130 هزار دلاری؛ رسوایی جدید جنسی برای دونالد ترامپ

9:17 - 23 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۱۸۲
نشریه «وال‌استریت ژورنال» گزارش داد که یکی از وکلای رئیس جمهور آمریکا پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا مبلغ 130 هزار دلار به یک بازیگر زن پرداخت کرده تا روابطه نامشروع خود با دونالد ترامپ را مخفی نگه‌دارد.

حق‌السکوت 130 هزار دلاری: رسوایی جدید جنسی برای دونالد ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل ، نشریه «وال‌استریت ژورنال» گزارش داد که یکی از وکلای دونالد ترامپ پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در آمریکا مبلغ 130 هزار دلار به یک بازیگر زن پرداخت کرده تا روابطه نامشروع خود با ترامپ را مخفی نگه‌دارد. 

بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، «میشل کوهن» یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری این مبلغ را به عنوان حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های متهجن پرداخت کرده است.

این نشریه آمریکایی می‌گوید که دونالد ترامپ و این زن 38 ساله در سال 2006 با یکدیگر رابطه نامشروع داشته‌اند.

این نخستین رسوایی جنسی ترامپ نیست و ماه‌های اخیر نیز موضوع رسوایی جنسی ترامپ بار دیگر مطرح شد و سه زن وی را به آزار جنسی متهم کردند.

این زنان با برگزاری یک نشست خبری از کنگره درخواست کردند تا تحقیقاتی را درباره آزار جنسی ترامپ آغاز کند.

علاوه بر این از جمله مواردی که در مبارزات انتخاباتی سال گذشته آمریکا واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و موضوع بحث برانگیزی که آثار آن هم‌اکنون نیز پا بر جا است، ویدئوی جنجالی مربوط به ترامپ بود که نخستین بار به وسیله واشنگتن پست منتشر شد.

واشنگتن پست ویدئویی غافلگیر کننده مربوط به اظهارات تند و شرم آور دونالد ترامپ در سال 2005 درباره زنان، را منتشر کرد که انتشار این ویدئو واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *