رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

محدودیت استفاده از بازیکنان ملی‌پوش در انتظار تیم‌های لیگ برتر والیبال/ پرداخت‌های میلیاردی متوقف می‌شود؟

8:30 - 23 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۱۶۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
این احتمال وجود دارد از فصل آینده لیگ برتر قانون سقف قرارداد و همچنین قانون محدودیت استفاده از بازیکنان ملی‌پوش به اجرا گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، پس از این که احمد ضیایی به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد وی عنوان کرد که یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایش رسیدگی به وضعیت نابسامان لیگ برتر والیبال خواهد بود.

در همین راستا شنیده می‌شود از فصل آینده لیگ برتر والیبال برخی قوانین مربوط به این رقابت‌ها تغییر پیدا می‌کند که مهم‌ترین آن محدودیت استفاده از بازیکنان ملی‌پوش است و هر تیم لیگ برتر نمی‌تواند بیشتر از 3 بازیکن ملی‌پوش را جذب کند.

همچنین با توجه به این که یکی دو تیم متمول با پرداخت‌های میلیاردی به بازیکنان باعث بالا رفتن نرخ دستمزد در لیگ برتر والیبال شده است این احتمال وجود دارد از فصل آینده لیگ برتر قانون سقف قرارداد به اجرا گذاشته شود.

به نظر می رسد اگر قانون جذب حذاکثر 3 بازیکن ملی‌پوش و همچنین قانون سقف قرارداد به اجرا گذاشته شود برخی مشکلات لیگ برتر والیبال کاهش پیدا کند هر چند این لیگ دارای مشکلات زیادی است که برای حل این مشکلات بابد تغییرات زیادی در قوانین مربوط به آن ایجاد شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *