دایی: دو سال است به دنبال قربانی هستم/ باید در نیمه اول 3 گل می‌زدیم

19:08 - 22 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۱۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: هم در نفت و هم در سایپا قربانی را می‌خواستم، ۲ سال است که دنبال او هستم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علی دایی پس از تساوی تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. در هر دو نیمه سرتر از استقلال بودیم، هم به لحاظ مالکیت توپ و هم به لحاظ موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم. ما روی یک اشتباه گل خوردیم، چون روی تنها توپی که داخل چهارچوب ما آمد گل خوردیم.

وی افزود: اگر بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم جلوی آن گل را هم بگیریم. ما در این بازی یک چیز کم داشتیم و آن هم شانس بود، چون هر چقدر زدیم، به مدافعان حریف خورد. بچه‌های سایپا در این بازی نشان دادند که شایسته هستند و با اینکه مساوی کردیم، اما هیچ وقت دنبال مساوی نبودیم.به این بازی به یک بازی شش امتیازی نگاه می‌کردیم و می‌خواستیم هر طور شده برنده باشیم، اما استقلال با خوش‌شانسی فرار کرد. به جز موقعیت دقیقه 95 هم استقلال کار خاص دیگری روی دروازه ما انجام نداد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: ما در این بازی راه‌های مختلف را برای به ثمر رساندن گل امتحان کردیم. از کناره‌های و از عمق می‌توانستیم به استقلال گل بزنیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم. به نظرم اگر توپ‌های ما تبدیل به گل می‌شد، باید با اختلاف دو سه گل استقلال را شکست می‌دادیم، اما بدشانسی آوردیم.

دایی در مورد نیمکت‌نشینی محمد عباس‌زاده گفت: ما براساس سیستمی که کار می‌کنیم ترکیب را انتخاب می‌کنیم و عباس‌زاده هم به همین دلیل روی نیمکت قرار داشت. برای من فرقی ندارد که کدام بازیکن در زمین حضور داشته باشد. ما امروز برای جلوگیری از حملات استقلال سیستم را انتخاب کردیم و عباس‌زاده نیز روی نیمکت قرار گرفت. سلیمانی هم که امروز در ترکیب حضور داشت، جزو بازیکنان خوب ماست، اما امروز روز بد او بود. 

وی درباره شعار هواداران استقلال علیه علی قربانی گفت: این سوال را باید از آقای شفر بپرسید و من فقط می‌توانم در مورد مسائل تیم خودم صحبت کنم. البته باید این نکته را بگویم که من هم در نفت و هم در سایپا قربانی را می‌خواستم، متاسفانه قربانی با گلی که امسال به سپاهان زد باعث شد در استقلال بماند وگرنه 2 سال است که دنبال او هستم. قربانی استعداد بالایی دارد و حتی می‌تواند بهتر از اینها هم عمل کند.  باید این نکته را هم بگویم که اگر قربانی امروز همان چند ضربه سر را هم نمی‌زد استقلال نمی‌توانست فرصت گلزنی پیدا کند.

وی در واکنش به این موضوع که بازی امروز تحت تاثیر رکوردشکنی سیدحسین حسینی قرار گرفت، گفت: ما به دنبال این حرف‌ها نبودیم و باید همان نیمه اول به گل می‌رسیدیم، اگر توپ‌هایمان در 45 دقیقه نخست تبدیل به گل می‌شدند در همان نیمه 2-3 گل می‌زدیم، در نیمه دوم هم دو بار توپ‌هایمان به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد، امروز به لحاظ گلزنی روز ما نبود اما توانستیم بازی خوبی را ارائه کنیم.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *