عرض اندام فوق حرفه ای مک لارن 570 GT در سال 2018! +تصاویر

22:11 - 22 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۱۱۹
فرمان پذیری بهتر و همچنین کمک فنرهای بهتر از جمله جدیدترین امکاناتی هستند که بر روی مک لارن 570 GT قرار گرفته و برای سال آینده وارد بازار می شود.

به گزارش گروه فضای مجازی ، علاقمندان به مک لارن حالا می توانند از چند گزینه بیشتر برای خریدهای خود استفاده کنند. مک لارن 570 GT برای سال 2018 بهبود یافته و حالا با یک پک تقویتی اسپرت وارد بازار خواهد شد. این خودرو همه نکته های مثبت از 570S را گرفته و درون خود دارد.

عرض اندام فوق حرفه ای مک لارن 570 GT در سال 2018! +تصاویر

در مدل سال آینده ترمزهای کربن سرامیکی به یکی استاندارد تبدیل شده اند در حالی که پیش از این یک گزینه دلخواه بودند. در ضمن خریداران می توانند موارد دیگری مانند فنرهای سخت تر، سیستم به روز شده کنترل پایداری، تایرهای هایبرید جاده و پیست مدل پیرلی و موارد دیگر را به خودرو اضافه کنند.

عرض اندام فوق حرفه ای مک لارن 570 GT در سال 2018! +تصاویر

فرمان دهی در مدل جدید تا 2 درصد سریع تر شده و مک لارن این احتمال را می دهد که نزدیک به 60 درصد از خریداران مدل های پایه 570 GT به سراغ این پک جدید خواهند رفت تا خودروی خود را بهبود بخشند.

مک لارن برای آن دست از افرادی که نمی خواهند خودروی خود را اسپرت تر کنند نیز برنامه خاصی در نظر دارد. این شرکت 5 طراحی داخلی با رنگ بندی های مختلف را برای این مدل در نظر گرفته که هر خریداران می تواند از میان آن ها به دلخواه یکی را انتخاب کند. طراحی داخلی لاکچری و زیبای مک لارن در هر 5 مدل رعایت شده است.

عرض اندام فوق حرفه ای مک لارن 570 GT در سال 2018! +تصاویر

به هر ترتیب با انتخاب هر پکیج در نهایت بازهم این خودرو همانقدر خشن و جذاب به نظر می رسد. در قلب آن یک پیشرانه 3.8 لیتری توربوشارژ V8 قرار دارد که می توانند تا 562 اسب بخار قدرت تولید کند.

 

منبع: خودروکار

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *