رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عباسی: قسمت کوچکی از ورزشگاه در اختیار تیم میزبان بود!/ اصلا میزبانی و میهمانی یعنی چه؟

17:16 - 22 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۱۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مالک باشگاه مشکی‌پوشان گفت: جایگاه اصلی را به جای اینکه به تیم میزبان بدهند به هواداران میهمان داده بودند، این یعنی چه؟ اصلا میزبانی و میهمانی یعنی چه؟

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، محمدرضا عباسی بعد از شکست یک بر صفر تیم مشکی‌پوشان مقابل پرسپولیس با انتقاد به نحوه چیدمان هواداران در ورزشگاه اظهار داشت: ان‌شاءالله اگر تیم سال آینده در لیگ بماند که حتما هم می‌ماند بازی‌ها را مقابل پرسپولیس و استقلال در مشهد برگزار نمی‌کنیم. مشخص نبود ما در بازی امروز میزبان بودیم یا میهمان، اصلا اگر ورزشگاه خالی باشد بهتر است. هواداران ما فشرده نشسته بودند و پرسپولیسی‌ها کل ورزشگاه را پر کرده بودند. جایگاه اصلی را به جای اینکه به تیم میزبان بدهند به هواداران میهمان داده بودند، این یعنی چه؟ اصلا میزبانی و میهمانی یعنی چه؟

وی درباره اینکه آیا شما درخواست نکرده بودید طبق قانون فقط 10 درصد از سکوها را به تیم میهمان بدهند، اضافه کرد: صحبت‌های من فایده ندارد، من فقط زورم به خودم می‌رسد. شما دیدید که قبل از بازی چه اتفاقی رخ داد. به یک باره درهای ورزشگاه را باز کردند و پرسپولیسی‌ها سکوها را پر کردند. یک قسمت کوچک گذاشتند برای تیم میزبان و بقیه سکوها را برای میهمان آماده کردند. درست است که آنها میهمان هستند و قدمشان روی چشم باشد هرچند که بیشتر این هواداران مشهدی بودند.

عباسی درباره نتیجه به دست آمده این بازی یادآور شد: پای دروازه‌بان ما سر خورد و یک گل در دقایق آخر خوردیم، از بازی تیم راضی هستیم اما از برخوردها ناراضی، اینجا مثلا شهر ما است، ما میزبانی بدی نکردیم و باید مقداری هوای میزبان را داشته باشند، شما مطمئن باشید در هفته بعد و در بازی پدیده و استقلال هم همین اتفاقات در مشهد رخ می‌دهد. ما میزبان هستیم و بد نیست که 2 تا صندلی هم برای خودمان نگه دارند، من مالک باشگاه بودم و جا برای نشستن من نبود و از قبل برای ما جا گرفتند.

وی در ادامه انتقاداتش از اتفاقات این بازی گفت: بازی در این زمین یا در ورزشگاه امام رضا (ع)  تفاوتی نمی‌کند ما در شهر خودمان غریب هستیم. ما دقیقه آخر گل خوردیم، نیروی انتظامی یک دوربین دستش بود و داشت با سرمربی حریف سلفی می‌گرفت. حداقل از گل خوردن ما ناراحت نمی‌شوید خوشحال هم نشوید. ما مقابل پرسپولیس که تیم بسیار خوبی هم هست گل خوردیم و عده‌ای داشتند بشکن می‌زدند آن هم مقابل پرسپولیسی که تیم ملی ایران است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *