چگونه زندگی موفقیت آمیز و متعادلی داشته باشیم؟

15:32 - 22 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۰۸۴
یک جامعه شناس در مورد پیامد‌های نظم و انضباط در زندگی گفت: ایجاد زندگی موفقیت آمیز و متعادل با چشم انداز روشن درگرو مقوله نظم و انضباط است.
چگونه زندگی موفقیت آمیز و متعادلی داشته باشیم؟به گزارش گروه فضای مجازی ،  جمشید میرزایی افزود: داشتن نظم و انضباط در زندگی کاری، حرفه‌ای و مالی بسیار حائز اهمیت است چرا که سایر ابعاد زندگی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی اظهار داشت: برخورداری از نظم و انضباط مالی خود نوعی مهارت است.

این جامعه شناس با اشاره به این جمله که مقوله نظم و انضباط مانند دیگر مهارت‌های زندگی یک امر اکتسابی است، گفت: زندگی حرفه‌ای و کاری افراد به ویژه در امور مالی، معادلات اقتصادی و در سایر تجارب زندگی باید از نظم، انضباط و انسجام خاصی برخوردار باشد.

وی افزود: سبک زندگی موفق آمیز و رو به رشد و بالندگی مستلزم داشتن نظم و انضباط است.

میرزایی اظهارداشت: استـفاده بهتر و بیشتر از زندگی و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه و استعداد، نیازمند برنامه ریـزی دقیق و رعایت نظم در تمامی فعالیت هاست.

وی همچنین یادآور شد: رعایت نظم و انضباط در زندگی آثار و فواید فراوانی مانند تسریع در دستیابی به هدف، استفاده بهینه از وقت، افزایش بهره وری، پیشرفت و ... در حوزه فرد و اجتماع دارد.
 
منبع:صداوسیما
 
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

برچسب ها: مهارت های زندگی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *