رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

به خاطر تراکتوری‌ها خوشحالی نکردم اما از من ناامید شده‌اند!/ خرج دارم، نمی‌توانم که «سنگ» بخورم و پتو دور خودم بپیچم/ به وعده‌ها عمل نکنند می‌روم

13:42 - 22 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۰۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال نفت تهران گفت: به خاطر توافقات اولیه با تراکتورسازی بعد از گل‌هاخوشحالی نکردم، ولی ظاهرا از من ناامید شدند و بازیکن دیگری گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، روز گذشته عیسی آل‌کثیر 2 گل به تراکتورسازی زد اما بعد از گل‌ها خوشحالی نکرد تا حسابی حاشیه‌ساز شود.
 
آل‌کثیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ‌، در مورد این مسئله و دیگر مسائل صحبت‌هایی را مطرح کرد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*همچنان قصد جدایی از نفت را داری؟

قبل از بازی با تراکتورسازی با مسئولان نفت صحبت کردم و قرار شد بعد از بازی به من جواب بدهند. اگر نتوانند درخواست‌های مرا عملی کنند مجبورم جدا شوم.

*اما ظاهرا مدیریت جدید دست پر آمده؟

به حرف نیست. مدیریت‌های قبلی هم حرف از وعده می‌زدند. من هم می‌توانم بگویم این کار را می‌کنم و آن کار را انجام می‌دهم، ولی هیچ کاری نکنم. من تا خودم تحقق وعده‌ها را به چشم نبینم چیزی را باور نمی‌کنم. من از خدا می‌خواهم پول بگیرم، مگر بدم می‌آید پول بدهند. ولی موضوع این است که همه می‌گویند پول می‌دهیم و در عمل اتفاقی رخ نمی‌دهد.

*چرا در بازی با تراکتورسازی بعد گل خوشحالی نکردی؟

به خاطر توافقات اولیه با تراکتورسازی خوشحالی نکردم، ولی ظاهرا از من ناامید شدند و بازیکن دیگری گرفتند و حضورم در این تیم منتفی شد. البته طرفداران تراکتور به من خیلی لطف داشتند.

*نسبت به دیگر بازیکنان نفت تو از همه شاکی‌تر هستی؟

وضعیت کار ما ناامید کننده است، مگر این که خدا کاری برای من کنم ولی واقعا امیدم را از دست دادم. من خانه و زندگی دارم، خرج دارم. من که سنگ نمی‌خورم. من که نمی‌توانم پتو دور خودم بپیچم و بیرون بروم، به لباس احتیاج دارم. با جیب خالی چه کار کنم. بلاخره خانواده چشم انتظار من هستند، من در شهر غریب اصلا شرایط خوبی ندارم.

*یعنی هیچ پولی نگرفتی؟

مگر قرارداد من چقدر است، فقط ۱۵۰ میلیون تومان. البته از فصل قبل هم ۶۰ درصد طلب دارم. هر که مبلغ قرارداد مرا می‌شنود خنده‌اش می‌گیرد.. من هنوز پول مالیات ندادم، هر چه از این باشگاه بگیرم باید پول مالیات عقب افتاده‌ام را بدهم. مگر من چقدر تحمل دارم. یک مقداری هم مسئولان تیم شرایط بازیکنان و خانواده هایشان را درک کنند. از شانس من هر که در باشگاه نفت مدیر می‌شود زرنگ می‌شود.

*با مدیریت جدید اختلاف داری؟

فعلا مدیریت جدید خوب بوده است ولی من پیش خودم می‌گویم جهانیان هم خوب بوده است. مدیریت جدید می‌گوید راضیت می‌کنیم ولی من تا زمانی که در عمل نبینم چیزی را باور نمی‌کنم، این را به خودشان هم گفتم. در جلسه‌ای که پیشتر داشتیم به آنها گفتم تا بعد بازی منتظر می‌مانم، ولی بعد از بازی تصمیم تازه‌ای می‌گیرم. با این حال و با وجود تمام مشکلات برایشان بازی می‌کنم. اما اگر نتوانند تا همین چند روز به وعده خود عمل کنند من رضایت نامه می‌گیرم و می‌روم. چون مشکل دارم و با این شرایط نمی‌توانم ادامه دهم. قرار شد آنها هم، چون گروه هستند با هم مشورت کنند و امروز و فردا نظر دهند.

*مذاکراتت با ذوب‌آهن به کجا کشید؟

ذوبی‌ها به من زنگ زدند و به باشگاه هم نامه زدند. منتظریم ببینیم که چه تصمیمی گرفته می‌شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *