تاکسی‌های هوایی تا ۵ سال دیگر عرضه می‌شوند

9:40 - 22 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۹۷۸
این روزها صحبت از عرضه وسایل نقلیه خودران است، اما قرار است این اتومبیل ها علاوه بر زمین در هوا هم پرواز کنند و شاهد عرضه تاکسی های هوایی باشیم.
تاکسی‌های هوایی تا ۵ سال دیگر عرضه می‌شوندبه گزارش گروه فضای مجازی ، این تاکسی‌های هوایی رباتیک می‌توانند انقلابی در صنعت حمل و نقل ایجاد کنند. شرکت آلمانی ولوکوپتر که ایده مذکور را پیگیری می‌کند، نمونه اولیه تاکسی هوایی خود را در نمایشگاه سی‌ای اس به نمایش گذاشته است.

این تاکسی هوایی ۱۸ پره‌ای شباهت زیادی به هلکوپتر‌های ساده و سبک دارد و تامین انرژی آن با استفاده از ۹ باتری صورت می‌گیرد. فعلا این باتری‌ها انرژی لازم برای پرواز این تاکسی هوایی را به مدت ۳۰ دقیقه تامین می‌کنند. بعد از نشستن این تاکسی هوایی باید باتری آن با باتری شارژ شده دیگری جایگزین شود. این کار نیازمند صرف ۳ تا ۵ دقیقه زمان است.

فعلا این تاکسی هوایی برای هدایت نیاز به یک خلبان دارد، اما درآینده کل این فرایند به طور خودکار صورت می‌گیرد. تولید این تاکسی هوایی با همکاری شرکت اینتل صورت گرفته است.

منبع: فارس
 
 
 
: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

برچسب ها: تامین انرژی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *