رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

افاضلی: از تک‌ موقعیت‌های خود خیلی خوب استفاده کردیم/ تلاش می‌کنیم تا نفت به رتبه‌های بالاتر برسد

18:23 - 21 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۹۳۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم نفت تهران گفت: ما در این بازی از تک‌ موقعیت‌های خود خیلی خوب استفاده کردیم در حالی که اکثر دقایق بازی مالکیت بازی در اختیار تراکتورسازی بود.

به گزارش گروه ورزشی ، هومن افاضلی در پی برتری 2 بر صفر نفت تهران مقابل تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، اظهار داشت: بازی بسیار مشکلی برای ما بود. در آغاز کار برای من بازی مقابل تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی دو بازی سخت بود.

وی ادامه داد: تراکتورسازی در نیم‌فصل بهترین یارگیری را داشت. آنها بازیکنان باکیفیتی را به خدمت گرفتند که اکثرا شاگرد خود من در تیم المپیک ایران بودند. بازیکنانی چون مهدی‌پور، پهلوان، اسماعیلی‌فر و مطهری که می‌توانند برای هر تیمی نعمت باشند.

سرمربی نفت تهران با تاکید بر اینکه تراکتورسازی در این بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت گفت: ما در این بازی از تک‌ موقعیت‌های خود خیلی خوب استفاده کردیم در حالی که اکثر دقایق بازی مالکیت بازی در اختیار حریف بود. برای همکار خوبم گل‌محمدی متاسفم که با این باخت تحت فشار قرار خواهد گرفت، البته این مسائل در عالم مربیگری وجود دارد و من برای آینده تیم بزرگ تراکتورسازی آرزوی موفقیت دارم.

افاضلی در ادامه یادآور شد: تیم ما امروز عملکرد خوبی داشت. ما از وقتی که آمده‌ایم سعی کرده‌ایم روی مسائل روحی روانی و انگیزشی بازیکنان کار کنیم. جا دارد از بزرگترهای تیمم تشکر کنم. در تیممان بازیکنانی داریم که گل صعود ایران به جام جهانی را زدند، در جام باشگاه‌های جهان به میدان رفته‌اند و برخی سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال را دارند. هدف ما این است که با این نفرات خوب جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم مسلما جایگاه تیم نفت تهران در این جای جدول نیست. همه تلاش می‌کنیم تا به رتبه‌های بالاتر برسیم.

سرمربی نفت سپس به میکسدزون ورزشگاه تختی رفت و در پاسخ به این سوال که «آیا در این دیدار به دنبال سه امتیاز بودید یا به یک امتیاز فکر می کردید؟»، گفت: ما همیشه به دنبال سه امتیاز هستیم؛ حتی در دیدار مقابل پرسپولیس. تیم‌های حریف باید باور کنند که مقابل ما به دنبال سه امتیاز باشند یا یک امتیاز. بازیکنان ما یک مقدار به خودشان بی‌اعتماد هستند، چون روزهای سختی را پشت سر گذاشتند. این روزها بگذرد و این شرایط طی شود، آن وقت می‌توانیم حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم. ما تازه اول راه هستیم.

وی با اشاره به وضعیت مالی باشگاه نفت تهران، گفت: فوتبال دولتی است و حساب و کتاب ندارد. در تیم‌های دولتی هر چقدر که پول می‌آید، خرج می‌کنند و تمام می‌شود. در تیم‌های خصوصی چون پول کمتر است، باید قدم‌های کوچک برداشته شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *