گزارش نهاد‌های امنیتی از طراحی عملیات «آشوب» به مجمع تشخیص مصلحت نظام

18:16 - 20 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۷۵۳
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص طراحی عملیات آشوب در خارج از مرز‌های کشور گفت: در جلسه اخیر مجمع، نماینده نهاد‌های امنیتی کشور گزارش مبسوطی از برگزاری نشست مشترک برای طراحی عملیات موسوم به «همگرایی نتیجه بخش» ارائه کرد.
غلامرضا آقازادهبه گزارش گروه سیاسی ، غلامرضا آقازاده گفت: طراحی نقشه اغتشاشات در اربیل، توسط نماینده نهاد‌های امنیتی کشور در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام تشریح شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص طراحی عملیات آشوب در خارج از مرز‌های کشور گفت: در جلسه اخیر مجمع، نماینده نهاد‌های امنیتی کشور گزارش مبسوطی از برگزاری نشست مشترک برای طراحی عملیات موسوم به "همگرایی نتیجه بخش" ارائه کرد. در این گزارش به نقش مشترک دشمنان انقلاب اسلامی ایران از جمله آمریکا، اسراییل، عربستان، منافقین، سلطنت طلب‌ها و با حضور افرادی از رژیم بعث و کردستان عراق اشاره شده بود.

طبق اعلام روابط عمومی مجمع تشیص مصلحت نظام، آقازده با بیان گوشه‌ای از گزارش‌های نهاد‌های امنیتی گفت: براساس آنچه مسئولان امنیتی گزارش دادند، دشمنان در این عملیات بنا داشتند طبق زمان بندی، از خواسته‌های اقتصادی و سایر مطالبات عمومی مردم، بستری برای ایجاد آشوب و درگیری در کشور فراهم کنند که اضلاع مختلف این سناریو هریک نقشی را بر عهده گرفته بودند.

آقازاده ضمن تاکید بر آنچه که از سوی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری بیان شده بود، جمع بندی نظر مجمع را وحدت همه­‌ی عناصر داخلی نظام و تلاش برای رفع مشکلات مردم عزیز اعلام کرد.

وی افزود: همان گونه که دبیر محترم مجمع در نشست خبری گزارش دادند، اعضای مجمع بر تفکیک صف مردم عزیز و معترضان به نابسامانی‌های موجود در عرصه‌های اقتصادی و ... از دشمنان و عناصر وابسته به آنان تاکید کردند.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *