جدال «سر و ته» جدول در مشهد/ جنگ جذاب شفر و دایی در روز دربی اصفهان

0:01 - 21 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۷۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان با برگزاری ۵ دیدار به اتمام می‌رسد.

زارش خبرنگار گروه ورزشی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان فردا با برگزاری ۵ دیدار به اتمام می‌رسد.

جمعه ۲۲ دی

مشکی‌پوشان - پرسپولیس/ ساعت: ۱۴:۳۰/ ورزشگاه ثامن مشهد
 
در شرایطی تیم‌های صدر نشین و قعر نشین لیگ برتر در مشهد به مصاف هم می‌رند که پرسپولیس برای حفظ فاصله‌اش با دیگر تیم‌های مدعی قهرمانی و مشکی‌پوشان برای جدایی از قعر جدول به زمین می‌روند. مشکی پوشان با هدایت رضا عنایتی در یک دو هفته اخیر نتایج خوبی رفته، اما در طرف مقابل پرسپولیس با آغاز نیم فصل دوم نتوانسته در نتیجه‌گیری ثبات داشته باشد. در هر صورت این دیدار هم برای مشکی‌پوشان و هم برای پرسپولیس حائز اهمیت است. مشکی‌پوشان با ۱۳ امتیاز در رده شانزدهم جدول و پرسپولیس با ۴۱ امتیاز در صدر حضور دارند.

گسترش فولاد - فولاد خوزستان/ ساعت ۱۴:۳۰/ ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی به تیمی متفاوت نسبت به هفته‌های ابتدایی لیگ تبدیل شده است این تیم فعلا با ۲۶ امتیاز در رده هشتم جدول است و حریفی خطرناک برای فولاد رده دومی به حساب می‌آید. البته فولاد هم با اتکا به دانش پورموسوی و البته تیم پرقدرتش می‌خواهد دست پر از تبریز برگردد.

سپاهان - ذوب آهن/ ساعت ۱۵:۰۰/ ورزشگاه نقش جهان اصفهان

دو تیم اصفهانی لیگ در شرایطی دربی این شهر را برگزار می‌کنند که حال و هوایی متفاوت دارند. سپاهان فقط ۲۰ امتیاز از ۱۸ هفته گذشته جمع کرده و در رده دوازدهم است و در طرف مقابل ذوب آهن با ۲۶ امتیار در رده هفتم است. شکست و یا حتی تساوی در این دیدار می‌تواند به منزله پایان همکاری سپاهان با زلاتکو کرانچار باشد. از همین رو دربی اصفهان حساس‌تر از همیشه برگزار خواهد شد.

استقلال - سایپا/ ساعت ۱۴:۳۵/ ورزشگاه آزادی تهران

استقلالِ اوج گرفته این بار در آزادی میزبان سایپایی است که به تیمی غیر قابل پیش بینی تبدیل شده است. هر دو تیم در جدول ۲۷ امتیازی هستند که همین امر می‌تواند حساسیت‌های بازی را دو چندان کند. هم شفر و هم دایی برای کسب سه امتیاز به زمین می‌آیند تا بتوانند همچنان دربالای جدول حضور داشته باشند. عدم حضور جباروف می‌تواند برای استقلال گران تمام شود. باید دید که در نهایت این بازی جذاب با چه نتیجه‌ای تمام می‌شود.

صنعت نفت - پارس جنوبی جم/ ساعت ۱۷:۰۰/ ورزشگاه تختی آبادان

شاگردان فراز کمالوند که در آبادان به تیمی قدرتمند تبدیل می‌شوند این بار میزبان پارس جنوبی رده سومی هستند. آبادانی‌ها که با ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول حضور دارند برای صعود در جدول روی سه امتیاز این بازی خانگی حساب کرده‌اند در طرف مقابل، اما پارس جنوبی برای اینکه جایگاهش در رده سوم جدول متزلزل‌تر نشود همچنین نیم نگاهی به رده دوم جدول داشته باشد از این دیدار سه امتیاز را می‌خواهد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *