سقوط کارگر میانسال داخل حیاط مصالح فروشی

16:10 - 20 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۶۵۹
سقوط کارگر میانسال از ارتفاع 7 متری، منجر به مصدومیت وی از ناحیه هر دو پا شد.

سقوط کارگر میانسال داخل حیاط مصالح فروشیبه گزارش گروه جامعه ،با اعلام حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی شهروندان، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۱۳ به همراه گروه امداد و نجات ۲ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۱:۵۰ ظهر روز گذشته، به سمت خیابان خاوران، حوالی بزرگراه امام علی (ع) حرکت کردند.

ناصر گودرزی فرمانده نیرو‌های عملیاتی اعزام شده به محل حادثه، در این خصوص گفت: یک کارگر میانسال در حال تعمیر قسمت پشت بام یک ساختمان اداری دو طبقه بود که ناگهان از ارتفاع ۷ متری سقوط کرده و در داخل ملک مجاور (یک انبار مصالح ساختمانی)، قرار گرفته بود.

وی در ادامه گفت: با توجه به بسته بودن درب انبار مصالح ساختمانی، آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با استفاده از دستگاه فرز، درب ورودی انبار را در حضور عوامل انتظامی گشودند و پس از ایمن سازی کامل، خود را به کارگر ۴۵ ساله که بر روی قطعه‌های سنگی سقوط کرده بود، رساندند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: نیرو‌های عملیاتی کارگر میانسال را که از ناحیه پا‌ها دچار مصدومیت شده و قادر به حرکت نبود را برای انتقال به مراکز درمانی، تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

گودرزی خاطرنشان کرد: نیرو‌های عملیاتی در پایان، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *