الزام همراه داشتن تجهیزات زمستانی در جاده های کوهستانی/ جریمه خودروهای فاقد تجهیزات از سوی پلیس

10:43 - 20 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۵۱۲
جانشین رئیس پلیس راه گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی در جاده های کوهستانی الزامی است.

الزام همراه داشتن تجهیزات زمستانی در جاده های کوهستانی/ جریمه خودروهای فاقد تجهیزات از سوی پلیسسرهنگ ابراهیم وهاب زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، با اشاره به لزوم همراه داشتن تجهیزات زمیتانی هنگام تردد در جاده ها، گفت:همراه داشتن زنجیر چرخ درفصل سرما حتی دروضعیت جوی مساعد الزامی است. اتوجه به شرایط بارش، رانندگان ازسفرهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی، خودداری کنند. 

وی افزود:علاوه بر زنجیر چرخ سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان بایدمدنظر قراردهند.همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگانی است که می خواهند در جاده های کوهستانی تردد کنند. 

جانشین رئیس پلیس راه با بیان اینکه ماموران پلیس راه در جاده های کوهستانی، مستقر هستند، تاکید کرد؟ک در زمان بارش ها ماموران پلیس راه از مبدا خودروها را کنترل کرده و از تردد خودهای فاقد تجهیزات به ویژه زنجیر چرخ جلوگیری می کنند. 

به گفته وهاب زاده نداشتن تجهیزات زمستانی در گردنه های برفگیر و جاده های کوهستانی علاوه بر ایجاد دردسر برای رانندگان، می تواند برای افراد جریمه به همراه داشته باشد. 

انتهای پیام/ 


برچسب ها: پلیس راه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *