رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نجات معجزه آسای کارگر چاه کن

10:30 - 20 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۵۰۱
نیروهای آتش نشانی، کارگر چاه کن که در عمق 5 متری چاه و زیر خروارها خاک گرفتار شده بود را نجات دادند.

نجات معجزه آسای کارگر چاه کنبه گزارش گروه جامعه ،با تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵۷ و ۹۲ به همراه گروه امداد و نجات ۱۰ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران،  خود را به خیابان تهرانپارس، میدان رهبر، خیابان اله اکبر رساندند.

رمضان بشیریان رئیس ایستگاه ۲۳ آتش نشانی، در مورد این حادثه گفت: در یک قطعه زمین خالی، یک کارگر جوان در حال حفر یک حلقه چاه بود که ناگهان قسمتی از دیواره‌های چاه ریزش کرده و کارگر جوان به طور کامل زیر خروار‌ها خاک گرفتار شده بود.

وی در ادامه افزود: نیرو‌های آتش نشانی بی درنگ کارگاه چاه را در دهانه چاه برپا کرده و با توجه به سستی دیواره‌های چاه، با احتیاط فراوان قسمت‌های سست را ایمن سازی کردند و پس از تلاش چندین ساعته، موفق شدند به کارگر ۲۵ ساله تبعه افغان دسترسی پیدا کنند.

رئیس ایستگاه ۲۳ آتش نشانی ادامه داد: آتش نشانان پس از یک عملیات چهار ساعته، کارگر جوان را از زیر خروار‌ها خاک خارج کرده و وی را برای معاینات پزشکی تحویل عوامل اورژانس دادند.

بشیریان در پایان گفت: خوشبختانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد حال عمومی کارگر جوان خوب است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *