محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

10:09 - 20 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۴۹۱
رئیس پلیس راه استان مازندران محدودیت ترافیکی جاده های شمال در آخر هفته را اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی اخر هفته اعلام شدبه گزارش گروه جامعه ، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روز‌های پایانی هفته محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود، به همین منظور تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر امروز  تا ساعت ۶ صبح روز شنبه بیست و سوم دی ماه از محور‌های "کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه" ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران، تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور" کرج– چالوس" ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا  ۲۴ روز جمعه ۲۲ دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۶ تا  ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی اظهار داشت: تردد تریلر در محور هراز ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه  و همچنین از ساعت ۸ صبح تا  ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه، خاطر نشان کرد: تردد تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا  ۲۴ روز جمعه  از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *