جریمه 100 میلیونی استقلال و پرسپولیس

10:20 - 20 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۴۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار برابر نفت آبادان به جریمه نقدی محکوم شد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ فوتبال صادر کرد.

جریمه نقدی برای بازیکن استقلال
دیدار تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان از سری رقابت‌های لیگ برتر هفتم دی ماه برگزار شد و از سوی سرور جبارف، بازیکن تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی برا انجام رفتار خشونت آمیز رخ داد. وی طبق بند 4 از ماده 14، مواد 27 و 52 و بند ج ماده 35 مقررات انضباطی، به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محروم شد.

باشگاه استقلال تهران به دلیل فحاشی، اهانت و پرتاب اشیا توسط تماشاگرانش به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. باشگاه استقلال خوزستان نیز به دلیل فحاشی، اهانت و پرتاب اشیا توسط تماشاگرانش باید مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

بوستانی، مربی بدنساز تیم استقلال خوزستان هم به دلیل اعتراض به داور که منجر به اخراجش شد، باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. باشگاه استقلال خوزستان به دلیل تخلف تماشاگرانش و فحاشی به بازیکنان تیم نفت آبادان، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محرومیت برای بازیکن تراکتورسازی
فرزاد حاتمی، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز به دلیل فحاشی به داور بازی پس از اخراج در دیدار تیمش برابر تیم استقلال خوزستان در جام حذفی، یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه 100 میلیونی برای پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل تخلفات تماشاگرانش در دیدار برابر نفت آبادان نسبت به تیم داوری، به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.



ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۰
0
0
به نظرم جریمه باشگاه باید بصورت درصدی از میانگین کل پرداختی های باشگاه باشه مثلا 5 درصد یا 10 درصد تا هم عادلانه باشه و هم تاثیر داشته باشه. برای بازیکنان هم همینطور
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *