حاضرم تیم ملی قهرمان جهان شود و خودم بهترین مربی جهان نشوم/ در ویترین فوتسال دنیا هستیم

10:05 - 20 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۴۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: برای من مهم این است که تیم ملی قهرمان جهان شود تا خودم بهترین مربی جهان شوم.

سید محمد ناظم‌الشریعه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص انتخابش به عنوان سومین مربی برتر فوتسال جهان اظهار داشت: خدا را شاکرم که این افتخار نصیب ایران شد و بیشتر از این خوشحالم که در همه بخش‌ها جزو ۱۰ نفر برتر بودیم. حسین طیبی پنجمین بازیکن برتر جهان شد، تیم ملی چهارم جهان، دروازه‌بان‌ها، توحید لطفی و تیم امید کشورمان هم در جایگاه خوبی در جهان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این افتخارات به واسطه تلاش‌ها و نتایج خوب تیم ملی به دست آمده و الان جایگاه ایران در جهان جایگاه خوبی است. باید همه از فوتسال حمایت کنند چرا که انتظارات بالا رفته و همیشه هم همین‌طور بوده که با کسب افتخار انتظار مردم هم بیشتر می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سوال که سال گذشته پنجمین مربی برتر و امسال سومین مربی انتخاب شدید آیا فکر می‌کنید بهترین مربی جهان شوید یا خیر؟ عنوان کرد: اگر این اتفاق بیفتد افتخار بسیار بزرگی برای کشور عزیزمان است و اگر هم نشد مهم نیست. برای من مهم این است که تیم ملی قهرمان جهان شود تا خودم بهترین مربی جهان شوم. آن چیزی که اهمیت دارد موفقیت تیم ملی ایران است که برای آن باید بیشتر تلاش کنیم.

ناظم الشریعه در پایان خاطر نشان کرد: الان در ویترین فوتسال جهان قرار گرفتیم و از همه بچه‌ها برای کسب این موفقیت‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *