عرضه خودروهای خودران هیوندای در سال 2021 +تصاویر

22:03 - 19 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۳۶۷
شرکت هیوندای پس از توافق با یک شرکت آمریکایی در زمینه پیشرفت تکنولوژی از عرضه خودروهای خودران خود در سال 2021 میلادی به بازارها خبر داد.

به گزارش گروه فضای مجازی ، شرکت خودروسازی هیوندای کره برای عقب نماندن از رقبا با یک شرکت امریکایی به نام «Aurora » توافق نامه همکاری به امضا رساند تا قدمی محکم در زمینه تولید خودروهای خودران برداشته باشد و خودروهای هوشمند خود را در سال 2021 میلادی راهی بازار خواهد کرد.

بر اساس توافق صورت گرفته میان هیوندای و Aurora، شرکت آمریکایی جدیدترین تکنولوژی های خود در زمینه هوشمند سازی خودروها و قابلیت خودران را با خودروهای هیوندای تلفیق خواهد کرد و مدل های خاصی که برای این منظور انتخاب می شوند ابتدا تست های شهری را پست سر گذاشته و حداکثر تا 3 سال دیگر و در سال 2021 میلادی به بازار خواهند آمد.

 عرضه خودروهای خودران هیوندای در سال 2021 +تصاویر

شرکت امریکایی Aurora قرار است تکنولوژی خودران سطح 4 را به خودروهای هیوندای اضافه کند. به واسطه این سطح از خودران بودن، خودرو بدون هیچ گونه دخالت از سوی راننده می تواند محیط و موانع اطراف خود را شناسایی به ادامه مسیر و پیموندن جاده ادامه دهد.

عرضه خودروهای خودران هیوندای در سال 2021 +تصاویر

نایب رئیس هیوندای در این باره گفته است: آینده خودروهای ما به صورت خودران رقم خواهد خورد و ما به اولین برندی تبدیل خواهیم شد که تکنولوژی خودران سطح 4 را بر روی محصولات مان پیاده می کنیم.

بدین ترتیب خیابان های دنیا در انتظار جولان خودروهای خودران هیوندای که آمیزه‎ای از سرعت، دقت و امنیت هستند خواهد نشست تا خودروهای خودران به سبک هیوندای را نیز نظاره کنند.

 

منبع: خودروکار

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *