۷ نکته «جبهه متحد زنان اصول‌گرا و کارآمد» به مسئولان و فتنه ۹۶

19:38 - 19 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۳۶۵
دبیر کل جبهه متحد زنان اصول‌گرا و کارآمد ضمن محکوم کردن حوادث اخیر و با سپاس و قدردانی از حمیت و همت ملت بزرگ ایران عزیز در خاموش‌کردن آتش فتنه جدید که توسط شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار، صهیونیسم بین‌الملل، پشتیبانی مالی آل‌سعود ملعون و پادوئی منافقین کوردل و ورشکسته به راه افتاده بود، توجه مسئولان کشور را به ۷ نکته جلب کرد.
فتنه ۹۶ و ۷ نکته «جبهه متحد زنان اصول‌گرا و کارآمد» به مسئولانبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، مرضیه وحیددستجردی دبیر کل جبهه متحد زنان اصول‌گرا و کارآمد در یادداشتی که در اختیار قرار داد، نوشت:
 
در روز‌های اخیر شاهد خیزش یکپارچه مردم مؤمن و انقلابی کشور در واکنش به حرکت‌های فتنه جویانه دشمنان نام و نشان دار ایران اسلامی بودیم که، چون همیشه مهر باطلی را بر همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده این انقلاب اسلامی مردمی زد. دشمنانی که در پوشش دلسوزی و دفاع از حقوق مردم، دست‌های چدنی خود را در دستکش‌های مخملی پنهان نموده بودند.

حضور چشم گیر مردم قهرمان و بصیرمان، بار دیگر اهمیت نقش و جایگاه مردم در استمرار و بقای اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت و این حقیقت را در چشم همگان عیان ساخت که این حضور مقتدرانه و آگاهانه، چونان عصای موسای نبی است که یک روز در دستان با کفایت حضرت روح الله، انقلابی عظیم را بر علیه کافر‌های استبداد و بنیان‌های استعمار و استثمار رقم می زند و روزی دیگر در دستان رهبری حکیم و فرزانه از نسل خمینی کبیر (ره)، باطل السحر نقشه‌ها و دساسیس دشمنان و بدخواهان این ملت بزرگ می‌گردد.

ما اعضای جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد، ضمن محکوم نمودن حوادث اخیر و با سپاس و قدر دانی از حمیت و همت ملت بزرگ ایران عزیز در خاموش نمودن آتش فتنه جدید که توسط شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار، صهیونیسم بین الملل، پشتیبانی مالی آل سعود ملعون و پادوئی منافقین کوردل و ورشکسته به راه افتاده بود، توجه مسئولان کشور را به نکات زیر جلب می نمائیم:

۱-فراموش نکنید که مردم شریف ایران، ولی نعمتان شما هستند لذا در خدمت رسانی به چنین مردمی، هیچگونه کوتاهی و سستی پذیرفته نیست.

۲- فراموش نکنید همان گونه که مقام معظم رهبری، بار‌ها و بار‌ها تأکید نموده اند، تنها راه برون رفت از مشکلات و حل مسائل اساسی تکیه بر توان مادی و انسانی داخل کشور و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

۳- فراموش نکنید که شما اکنون در کسوت مدیریت‌های کلان کشوری بوده و می‌بایست در جایگاه پاسخگوئی به مطالبات مردم باشید و نه در مقام مطالبه گری از نظام اسلامی و مردم؛ لذا لازم است در باقیمانده فرصت خدمت رسانی، خود را از فضای ایراد سخنرانی و بیان شعار‌های انتخاباتی خارج نموده و در فضای عمل و کار قرار دهید.

۴- لازم است با پالایش مدیران کشور و اصلاح امور اقتصادی و پاکسازی سیستم اداری کشور از مفاسد مالی و سوء استفاده از اموال عمومی، ویژه خواری و دست اندازی به حقوق مردم را از بین برده و با نظم بخشی، شفافیت، نظارت همه جانبه و تدبیر مناسب، مجدانه به حل مسائل و مشکلات مردم بپردازید.

۵- انتظار از دستگاه دیپلماسی کشور این بوده و هست که به موازات تلاش مقتدرانه و شبانه روزی نیرو‌های انتظامی و امنیتی در خاموش نمودن آتش فتنه گران، تحرکات جدی تری را در عرصه بین الملل بکار گرفته از موضع حکمت، عزت و مصلحت، با دولت‌های پشتیبان فتنه گران و اغتشاش گران برخوردی در خور ملت بزرگ و عزتمند ایران بنمایند.

۶- با توجه به نقش و تاثیر برخی شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی در سازماندهی و ساماندهی به سر سپردگان و فریب خوردگان استکبار جهانی و نیز با عنایت به اینکه امروزه شبکه اجتماعی به تهدیدی امنیتی برای ملت و کشور عزیزمان مبدل گشته، مصرانه از وزارت ارتباطات و فناوری خواستار برخورد جدی با مفاسد شبکه‌های اجتماعی می‌باشیم و مجدانه انتظار داریم تا با استفاده از ظرفیت و توان متخصصان داخلی، شبکه‌های بومی را جهت بهره برداری مردم، بویژه کسانی که در فضای مجازی به کسب و کار مشغول هستند را تقویت و حمایت نمایند.

۷- با توجه به خسارت‌های جانی، مالی و هزینه‌های اعتباری وارد آمده از سوی اغتشاشگران به مردم شریف و کشور عزیزمان، از مسئولان قضائی کشور انتظار داریم با سرکردگان این فتنه کور، طبق قوانین جزائی و کیفری برخوردی قاطعانه صورت پذیرد تا بدین ترتیب جلوه اقتدار نظام اسلامی با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم، امید و اعتماد را در دل آحاد جامعه اسلامی مان تقویت نمایند.

در پایان به خاطر وجود نعمت رهبری آگاه، دلسوز و مدبر پیشانی شکر به آستان ایزد منان می‌رسانیم و یقین داریم تحت لوای، ولی امیر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، ملت رشید ایران همچنان با حفظ وحدت کلمه، حافظان امین خون شهیدان گرانقدر خود بوده و خواب آشفته دشمنان را بی تعبیر خواهند گذاشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *