رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

«مبینا نژاد» یک طلای صددرصد در میدان جهانی بود/ فصل امتحانات زمان زیادی از ما گرفت

8:06 - 20 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۲۸۶
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم تکواندو نوجوانان دختر گفت: متاسفانه مبینا نژاد را به دلیل آسیب دیدگی در رقابت‌های جهانی تونس در اختیار نداریم.

فاطمه صفرپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص انتخاب مجددش به عنوان سرمربی تیم تکواندو نوجوانان دختر اظهار داشت: در سال ۲۰۱۶ سرمربی این تیم بودم و با کمک خدا و همت بچه‌ها توانستیم برای نخستین بار قهرمان جهان شویم و بنده هم به عنوان بهترین سرمربی انتخاب شوم. ضمن اینکه حدود سه سال در رده نونهالان در کنار مهرو کمرانی کار کردم و حالا اعضای آن تیم وارد نوجوانان شدند و شناخته خوبی از این نفرات دارم.

وی در خصوص دیر تشکیل شدن اردوی این تیم گفت: از آنجایی که ملی‌پوشان ما درگیر امتحان بودند، زمان زیادی را از دست دادیم و اردو از ۲۱ دی ماه آغاز می‌شود. امیدوارم بتوانیم در همین زمان کوتاه تیم را به آمادگی لازم برسانیم.

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان دختر با اشاره به کم تجربه بودن بازیکنانش تصریح کرد: تقریبا تمام نفراتی که در دوره گذشته رقابت‌های جهانی در اختیار داشتیم وارد رده سنی جوانان شدند و این موضوع کار ما را سخت می‌کند. به هر حال باید با همین موجودی کار کنیم و هرچه در توان بگذاریم تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

صفرپور در پاسخ به این سوال که شرایط «مبینا نژاد» برای حضور در رقابت‌های جهانی چطور خواهد بود، گفت: مبینا یک طلای صددرصد در میدان جهانی بود که متاسفانه به دلیل آسیب دیدگی قادر به همراهی تیم نیست.

وی ادامه داد: تیم‌هایی مانند ترکیه، صربستان و ... از چند ماه قبل نفرات خود را انتخاب کردند و به تورنمنت‌های مختلف اعزام میشوند تا در رقابت‌های جهانی تونس که حکم انتخابی المپیک نوجوانان را دارد، شرکت کنند. البته قرار است ما هم در بهمن ماه عازم تورنمنت تدارکاتی ترکیه شویم.

بهترین مربی جهان در سال ۲۰۱۶ در پایان خاطرنشان کرد: اردو را با ۳۰ ورزشکار آغاز می‌کنیم و پس از حدود یک هفته تمرین ۱۰ نفر را خط می‌زنیم تا در هر وزن دو نفر (در مجموع ۲۰ نفر) را در اردو داشته باشیم. فعلا نمی‌توانم در خصوص ترکیب نهایی اظهار نظر کنم و باید ببینیم ملی‌پوشان در تمرینات چطور عمل می‌کنند تا بهترین نفرات را عازم میدان بزرگ جهانی کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *