رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اگر ایران نبود، معلوم نبود عراق چه سرنوشتی داشت

11:46 - 19 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۱۷۴
دسته بندی: سیاست
رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق ضمن تشکر از حمایت‌های ایران گفت: ایران در‌های خود را برای حمایت از ما گشود و اگر ایران نبود معلوم نبود عراق چه سرنوشتی داشت.
اگر ایران نبود معلوم نبود عراق چه سرنوشتی داشتبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، «همام حمودی» در دیدار با «علی اکبر ولایتی» مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل که صبح امروز (۱۹ دی) برگزار شد، اظهار کرد: از این فرصت پیش آمده برای دیدار با آقای ولایتی تشکر می‌کنیم چرا که باعث شد از تخصص و تجربه طولانی و عمیقی که ایشان در دوران طولانی کار در سیاست خارجی ایران داشته‌اند و بعد به عنوان مشاور رهبر معظم ایران فعالیت می‌کنند، استفاده کنیم.

وی ادامه داد: نسبت به ملت، رهبر و دولت ایران به خاطر مواضع تاریخی‌شان در دفاع از ملت عراق برای رویارویی با ظلم و ستمی که بر عراق حاکم بود و برای سرنگونی دولت ظالمی که در این کشور حاکمیت داشت تشکر می‌کنیم.

حمودی با بیان اینکه بابت حمایتی که ایران از نظام دموکراتیک فعلی ما دارد از ایران تشکر می‌کنیم، گفت: جمهوری اسلامی ایران اولین کشوری بود که نظام عراق را به رسمیت شناخت و همواره در کنار ما قرار داشت و دارد.

رئیس مجلس اعلای انقلاب اسلامی عراق خاطرنشان کرد: همچنین از مردم و رهبر ایران به خاطر حمایتی که از ما در مقابله با داعش به عنوان سرطان خطرناک کردند، تشکر می‌کنیم. ایران در‌های خود را برای حمایت از ما گشود و اگر ایران نبود معلوم نبود عراق چه سرنوشتی داشت.
 

برچسب ها: داعش در عراق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *