طشتک هم وارد می‌کنیم! / ترکیه بزرگترین صادرکننده + جدول

21:00 - 19 دی 1396
کد خبر: ۳۸۵۱۷۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
براساس آمار گمرک در هشت ماهه نخست سال جاری بالغ بر ۵۸۰ تن به ارزش یک میلیون و 278 هزار و 537 دلار، طشتک از ۷ کشور جهان وارد ایران شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی هشت ماهه نخست سال جاری، نشان می‌دهد که در این مدت حدود ۵۸۰ تن طشتک فلزی از کشور‌های مختلف جهان وارد ایران شده است.

براساس واردات این حجم طشتک به کشور، یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۵۳۷ دلار ارز از کشور خارج شد که بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۱۷ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۳۰۶ تومان در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

طشتک از چه کشور‌هایی وارد شد

گفتنی است طشتک‌ها در هشت ماهه نخست سال از ۷ کشور آلمان، امارات متحده عربی، ایتالیا، ترکیه، چین، فنلاند و هند وارد ایران شده است.

لازم به ذکر است که در بین کشور‌های ذکر شده ترکیه با صادرات ۴۱۸ تن طشتک به ارزش ۸۴۲ هزار و ۶۶۱ دلار اولین و بزرگترین صادرکننده این محصول به ایران بوده است

بعد از ترکیه، امارات متحده عربی دومین صادرکننده طشتک به ایران بوده است که در مدت ذکر شده درآمد ۲۷۰ هزار و ۲۱۱ دلاری را به خود اختصاص داده است.

همچنین کشور آلمان با صادرات ۳۶ تن طشتک به ایران به عنوان سومین کشور صادرکننده مطرح است که در هشت ماهه نخست سال جاری درآمد ۷۸ هزار و ۴۲۵ دلاری را کسب کرده است.

طشتک هم وارد می‌کنیم! / ترکیه بزرگترین صادرکننده + جدول


برچسب ها: ترکیه آمار گمرک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *