طارمی با حضور در پرسپولیس خودش را گُم کرد/ الان همه کاپیتان هستند!

11:57 - 18 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۷۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است بازیکنی که بدون زحمت به پرسپولیس آمده راحت هم می‌تواند پیراهن این تیم را کنار بگذارد و آن را با پول معاوضه کند.

رحیم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی با اشاره به جدایی طارمی از پرسپولیس اظهار داشت: این بازیکن از وقتی که به پرسپولیس آمد فقط در رفت و آمد بود و متاسفانه با بازگشت غیرحرفه‌ای‌اش از ترکیه به پرسپولیس لطمه زد و تیم را به هم ریخت. حالا هم قصد رفتن دارد و می‌خواهد برود.
 
وی افزود: شرایط به نحوی شده که با کمترین زحمت بازیکن می‌تواند به پیراهن پرسپولیس برسد، بازیکنی هم که بدون زحمت این پیراهن را به تن می‌کند به راحتی می‌تواند آن را کنار بگذارد و با پول معاوضه کند.به اعتقاد من طارمی خودش را گم کرد.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس تیم خوبی دارد و بازیکنان این تیم هم توانستند به طارمی کمک کنند تا او خودش را نشان بدهد و به خوبی او را تغذیه کنند. ممکن است طارمی در تیم دیگری نتواند موفق شود آنجا دیگر مانند جا‌های دیگر نیست که به بازیکن بخواهند وقت بدهند.
 
یوسفی اضافه کرد: در زمان قدیم هم اکثر بازیکنان پیشنهادات خوب خارجی داشتند. بازیکن هنگامی که گل می‌زند و می‌آید لوگوی پیراهن را می‌بوسد این بدان معناست که تمام زندگیش آن پیراهن است، اما متاسفانه الان به نحوی شده که دو دقیقه بعد و بعد از بازی عشق به آن پیراهن یادش می‌رود. تبلیغات الان روی بازیکنان زیاد است در زمان قدیم تنها از یک بازی پرسپولیس و استقلال فیلمبرداری می‌شد، اما الان بازیکن در خیابان هم راه می‌رود از او فیلم می‌گیرند.
 
وی تصریح کرد: شرایط به نحوی شده که در تیم الان همه کاپیتان هستند. من خودم بیش از ۸ سال در پرسپولیس بودم و حتی یک بار هم فکر کاپیتانی در این تیم بزرگ را نکردم و اصلاً‌به ما نمی‌رسید که بخواهیم بازوبند ببندیم. همین تفاوت‌ها باعث می‌شود تا این شرایط به وجود بیاید.
 
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که در غیاب طارمی پرسپولیس متضرر خواهد شد یا خیر گفت: به هرحال نمی‌شود گفت که طارمی بازیکن بدی بوده، اما علی علیپور با وجود جوانی در زمین زحمات زیادی می‌کشد و برای تیم مفید است. او بیش از حد توانش را می‌گذارد تا تیم موفق شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *