بررسی عملکرد بازیکنان لیگ برتری توسط کولاکوویچ

15:04 - 17 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۵۳۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
اطلاعات به دست آمده از آنالیز بازی های لیگ برتر در پایان هر هفته برای سرمربی تیم ملی والیبال ارسال شده است.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، اطلاعات به دست آمده از آنالیز بازی‌های لیگ برتر در پایان هر هفته برای سرمربی تیم ملی والیبال ارسال می‌شود و کولاکوویچ اشراف کاملی به عملکرد بازیکنان در این رقابت‌ها دارد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران همه اطلاعات ارسالی را مطالعه و فیلم‌ها را نیز مشاهده کرده است. از سئوال‌های سرمربی تیم ملی می توان دریافت که بازی‌های لیگ برتر و اطلاعات ارسالی را با دقت زیر نظر دارد.

اطلاعات هفته شانزدهم لیگ برتر نیز روز پنج شنبه این هفته ارسال می‌شود. ایگور کولاکوویچ از هفته هفدهم نیز خود نظاره گر برخی دیدارهای لیگ برتر در تهران و شهرستان‌ها خواهد بود. البته آنالیز تیم‌ها و بازیکنان لیگ برتری همچنان ادامه خواهد داشت و اطلاعات این بازی‌ها در اختیار سرمربی تیم ملی قرار می‌گیرد.

ایگور کولاکوویچ روز یکشنبه 24 دی ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می‌شود. نظارت بر دیدارهای لیگ برتر از جمله برنامه‌های مهم سرمربی تیم ملی در ایران است که روز یکشنبه در خانه والیبال نظاره‌گر دو دیدار تهران خواهد بود. همچنین سفر به دیگر شهرها و نظارت بر عملکرد تیم های لیگ برتری از دیگر برنامه های کولاکوویچ در این زمینه است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *