کمک هزینه سفر عتبات، هدیه ویژه به شرکت کنندگان در آموزش مجازی

14:20 - 17 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۴۹۱
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزش مجازی باید دو درس گفتاری درباره عاشورا و آداب و احکام زیارت را مطالعه کنند و به سؤالات هر بخش پاسخ دهند.

کمک هزینه سفر عتبات، هدیه ویژه به شرکت کنندگان در آموزش مجازیبه گزارش گروه جامعه ،رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: متقاضیان شرکت در دوره‌های آموزش مجازی باید دو درس گفتاری درباره عاشورا و آداب و احکام زیارت را مطالعه کنند و به سؤالات هر بخش پاسخ دهند.

حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی افزود: به منظور آماده سازی معنوی و آشنایی بیشتر زائران با قیام عاشورا و آداب و احکام زیارت، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اقدام به راه اندازی آموزش مجازی ویژه زائران اصلی و ذخیره کرده است.

وی گفت: زائران اصلی و ذخیره پس از نهایی کردن ثبت نام در سایت لبیک، با مراجعه به پروفایل خود در سامانه جامع عتبات و ورود به سامانه آموزش مجازی می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

فقیهی افزود: متقاضیان شرکت در این دوره‌ها باید ۲ درس گفتاری درباره عاشورا و آداب و احکام زیارت را مطالعه کنند و به سؤالات هر بخش پاسخ دهند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: برگزیدگان به قید قرعه کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و هدایای نفیس دریافت خواهند کرد.

وی افزود: هر کدام از زائران به صورت جداگانه می‌توانند وارد سامانه آموزش مجازی شوند و در این دوره‌ها شرکت کنند.

فقیهی گفت: زائران دانشگاهی تا ۱۰ اسفند فرصت دارند در این دوره‌ها شرکت کرده و گواهینامه نهایی پایان دوره و مشخصات خود را دریافت و به نشانی amoozesh@labbayk.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *