روزهای پایانی بی باک در تیم ملی تکواندو/ بازگشت مقانلو نزدیک است!

7:41 - 18 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۴۸۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
به نظر می‌رسد مهدی بی‌‌باک سرمربی تیم ملی تکواندو روز‌های پایانی خود را در این تیم سپری می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، بهمن ماه سال گذشته بود که کمیته فنی فدراسیون تکواندو «مهدی بی باک» را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد و از همان روز حواشی زیادی پیرامون این تصمیم بوجود آمد. با گذشت کمتر از یک سال از سرمربیگری بی باک در تیم ملی تکواندو شرایط به گونه‌ای رقم خورده که بسیاری از پیشکسوتان شرایط فنی تیم ملی را مساعد ندانسته و حتی رییس فدراسیون هم به احتمال تغییر در راس کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اشاره کرده است.

تکواندوی ایران روز‌های حساسی را در سال آینده پیش رو دارد. رقابت‌های قهرمانی آسیا چهارم خرداد در ویتنام و بازی‌های آسیایی مرداد ماه در جاکارتا برگزار می‌شود و همچنین پنج مرحله رقابت‌های گرندپری سال ۲۰۱۸ نیز در همان برهه زمانی برگزار خواهد شد. به همین منظور قرار است مسئولان فدراسیون تکواندو برای حضور پر قدرت در این مسابقات در خصوص کادر فنی تیم ملی تصمیم گیری کنند.

شنیده‌ها حاکی از این است که «بیژن مقانلو» نزدیکترین گزینه به صندلی هدایت تیم ملی است و به نظر می‌رسد بحث حضور این مربی در راس تیم ملی آخرین مراحل خود را سپری می‌کند.

باید منتظر ماند و دید شایعه بازگشت مقانلو به تیم ملی تا چه اندازه حقیقت دارد و آیا عمر سرمربیگری بی باک به یکسال می‌رسد یا خیر؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *