نقطه ابهام روابط ایران و فرانسه/ آقای ماکرون! قبل از سفر به تهران، تروریست‌ها را بیرون کنید

10:01 - 17 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۳۲۱
دسته بندی: سیاست
پرداختن به سیاهه جنایت‌های منافقین علیه ملت ایران، مثنوی هفتاد من است. این جنایت‌پیشگان در روز‌های اخیر نیز بواسطه عوامل نیابتی خود تحت لوای یک پروژه آمریکایی، قصد بمب‌گذاری و کشتن مردم بیگناه ایران برای دامن زدن به آشوب‌های ساختگی را داشتند که هوشیاری و اقتدار سربازان گمنام امام زمان (عج) توطئه جنایت‌بار آن‌ها را در نطفه خفه کرد.

آقای ماکرون پیش از سفر به ایران؛ تروریست ها را از کشور خود بیرون کنیدبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه اعلام کرده است که به زودی به ایران سفر می‌کند.

روز سه‌شنبه هفته گذشته نیز روحانی و ماکرون روسای جمهور ایران و فرانسه با یکدیگر گفت‌وگوی تلفنی کردند. پس از این تماس تلفنی اعلام شد که سفر وزیرخارجه فرانسه به تهران که قرار بود روز شنبه هفته جاری برگزار شود، لغو شده است.

انتظار روحانی از دولت فرانسه
همچنین در این گفت‌وگوی تلفنی، روحانی با انتقاد از اینکه یک گروهک تروریستی در پاریس پایگاه داشته و علیه ملت ایران فعالیت کرده و مردم را تحریک و ترغیب به خشونت در ایران می‌کند، گفت: از دولت فرانسه انتظار داریم تا در راستای مبارزه با تروریسم و خشونت به وظیفه قانونی خود در قبال این گروهک تروریستی عمل کند.

اشاره رئیس‌جمهور کشورمان، به حضور و فعالیت سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در پاریس بود. افراد جنایتکاری که ۱۷ هزار ایرانی بیگناه از مقامات رسمی کشور تا کاسب دوره گرد و حتی کودک سه ساله را به فجیع‌ترین شکل ممکن به قتل رسانده‌اند.

این جنایتکاران چندین سال است که در پاریس روزگار می‌گذرانند و با بودجه‌های اهدایی دول غربی، ضمن برگزاری میتینگ‌هایی، به توطئه‌چینی علیه ملت ایران مشغول‌اند.

پرداختن به سیاهه جنایت‌های منافقین علیه ملت ایران، مثنوی هفتاد من است. این جنایت‌پیشگان در روز‌های اخیر نیز بواسطه عوامل نیابتی خود تحت لوای یک پروژه آمریکایی، قصد بمب‌گذاری و کشتن مردم بیگناه ایران برای دامن زدن به آشوب‌های ساختگی را داشتند که هوشیاری و اقتدار سربازان گمنام امام زمان (عج) توطئه جنایت‌بار آن‌ها را در نطفه خفه کرد.

بیشتر بخوانید:
افشای جزئیات «اتاق عملیات» آشوب‌های اخیر/ اسم پروژه «هم‌گرایی نتیجه‌بخش» بود/ از حضور نماینده عربستان تا منافقین/ شروع عملیات با فضای مجازی

گشت‌ و گذار آزادانه تروریست‌ها در کشور مدعی حمایت از حقوق بشر!
آنچه در این میان تعجب‌برانگیز است، گشت‌وگذار و زندگی آزادانه سرکردگان جنایتکار گروهک تروریستی منافقین در فرانسه است. امری که با ادعای مقامات این کشور در توجه به حقوق بشر ناسازگار است. اگر مقامات فرانسوی در ادعای خود مبنی بر احترام به حقوق بشر صادق‌اند باید بدون فوت وقت، سرکردگان جنایتکار گروهک تروریستی منافقین این جنایتکاران علیه بشریت را از سرزمین خود اخراج کنند.

طی سال‌های اخیر شاهد بودیم که فرانسوی‌ها نه تنها برای اخراج این تروریست‌ها از کشور خود اقدام نکرده‌اند، بلکه اجازه برگزاری تور و میتینگ و تجمع و اجلاس هم به این جانیان داده‌اند.

تجمع منافقین با اعضای اجاره‌ای در نزدیکی وزارت خارجه فرانسه
همین چند هفته پیش در اواخر آذرماه، دولت فرانسه برای چندمین بار طی سال‌های اخیر به گروهک تروریستی منافقین مجوز تجمع داد. تجمعی که در در میدان انولید پاریس در کنار وزارت خارجه فرانسه برگزار شد و قابل تامل آنکه «ژان پیر میشل» سناتور سابق فرانسوی نیز در این تجمع سخنرانی کرد.

البته ناگفته نماند که تعداد حاضران در تجمع مزبور نیز همانند همه تجمعات منافقین، اندک بود و در آن تجمع کمتر از ۳۰۰ نفر حاضر بودند که اغلب آن‌ها نیز افراد اجاره‌ای بودند.

دهن‌کجی مقامات الیزه
اما دولت فرانسه پیش‌تر نیز برای سرکردگان گروهک تروریستی منافقین امکاناتی از این دست فراهم کرده بود. در دهم تیرماه سال جاری درست ۴۸ ساعت پس از سفر ظریف وزیر خارجه کشورمان به پاریس، مسئولان فرانسوی به سرکردگان جنایتکار گروهک تروریستی منافقین اجازه برگزاری میتینگ دادند. ظریف هم در واکنش به این موضوع، آن را یک نقطه ابهام در روابط ایران و فرانسه دانست.

در نشست ۱۰ تیر منافقین در پاریس، که برخی رسانه‌های غربی از آن با عنوان خیمه شب‌بازی یاد کردند، اکثر چهره‌های غربی و عربی ایران‌ستیز از جمله «نیوت گینگریچ» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، «رودی جولیانی» شهردار پیشین نیویورک و از چهره‌های نزدیک به دونالد ترامپ، «جوزف لیبرمن» عضو حزب دموکرات آمریکا، «جان بولتون» نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل متحد و پای همیشگی میتینگ‌های نمایشی منافقین، «میشل دو کولور» نماینده مجلس ملی فرانسه و هم حزبی امانوئل ماکرون به همراه «ترکی الفیصل» شاهزاده متنفذ سعودی، حضور داشتند.

نکته قابل تامل آن بود که مقامات فرانسوی پس از این نشست به خود زحمت ندادند که به اعتراض مسئولان ایرانی پاسخ دهند. موضوعی که برخی رسانه‌های داخلی از آن بعنوان دهن‌کجی پاریس یاد کردند. مقامات الیزه سال گذشته که دولت ایران به برگزاری میتینگ منافقین در پاریس معترض شده بود، اعلام کرده بودند که این سازمان (گروهک تروریستی منافقین) غیر دموکرات و خشن است و ما تماسی با آن‌ها نداریم.

گاف شاهزاده سعودی در نشست پاریسی منافقین
در تیرماه سال ۹۵ نیز دولت فرانسه اجازه برگزاری نشست مشابهی را به سرکردگان گروهک تروریستی منافقین داده بود. در این نشست هم اکثر دشمنان ملت ایران حضور داشتند. نکته جالب نشست تیرماه ۹۵ منافقین این بود که «ترکی فیصل» شاهزاده متنفذ سعودی و رئیس اسبق استخبارات آل سعود، در سخنرانی‌اش پس از توهین به نظام و مردم ایران، احتمالا سهوا از مرگ سرکرده جنایتکار منافقین یعنی مسعود رجوی خبر داد. گافی که سایر سرکردگان منافقین بلافاصله در صدد رفع و رجوع آن برآمدند تا اندک هواداران و سمپات‌های خود را کماکان امیدوار نگاه دارند.

سرکردگان جنایتکار گروهک تروریستی منافقین چندین سال است که در فرانسه سکنی گزیده‌اند و با سیاهه‌ای از جنایت علیه ملت ایران، کماکان در حال توطئه چینی علیه نظام و مردم کشورمان هستند؛ بنابراین امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه باید پیش از عزیمت به ایران، فکری به حال زیست آزادانه مشتی تروریست خون آشام در کشورش کند. بی‌تردید زندگی روسیاه‌ترین تروریست‌های تاریخ در کشور فرانسه، برای مقامات الیزه یک لکه ننگ محسوب می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *