برخورد شدید خودروی پراید با وانت/ 6 تن به شدت مصدوم شدند

16:43 - 16 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۲۱۴
سخنگوی سازمان آتش نشانی ازبرخورد شدید خودروی پراید با یک دستگاه وانت در محدوده کهریزک و مصدوم شدن 6 تن در این حادثه خبر داد.

برخورد شدید خودروی پراید با وانت/ 6 تن به شدت مصدوم شدندسید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری مزان گفت: ساعت 15:31 حادثه تصادف دو دستگاه خودرو در کمربندی سوم شهریور به سمت منطقه کهریزک به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: در شرایطی که محل حادثه واقع در روستای درسون آباد در حوزه استحفاظی نیروهای آتش نشان نبود اما آتش نشان‌های دوایستگاه تهران به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه اظهار کرد: در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودروی وانت با یک سرنشین با یک خودروی پراید با 5 سرنشین برخورد کرده و در پی این حادثه خودروی پراید واژگون شده بود.

ملکی از مصدومیت شدید 6 تن در این حادثه خبر داد و اظهار کرد: راننده خودروی وانت که فرد 59 ساله‌ای بود به شدت مصدوم شده و هر 5 سرنشین خودروی پراید نیز به شدت مصدوم شده بودند.

وی تأکید کرد: نیروهای آتش نشان در کمترین زمان ممکن مصدومان حادثه را تحویل عوامل اورژانس داده و ایمن سازی محل را آغاز کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *