کمیته انضباطی در صدور آرای خود هیچ تفاوتی بین تیم‌ها قائل نمی‌شود/ ابتدا باید ثابت شود که در بازی تراکتورسازی - استقلال تخلف صورت گرفته است

11:19 - 16 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۰۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: کمیته انضباطی در صدور آرای خود هیچ تفاوتی بین تیم‌ها قائل نمی‌شود و وقتیگزارشات و مدارک تخلفات یک بازی به‌دست ما برسد تشکیل جلسه داده و رای خواهیم داد.

حسین عبداللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره تخلفات صورت گرفته منتسب به برخی از هواداران تراکتورسازی و شعارهایی که در بازی تراکتورسازی با استقلال در ورزشگاه یادگار امام (ره) سر می‌دادند و مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ هم آن را تایید کرده، گفت: هنوز نمی‌شود گفت تخلفی انجام شده یا نه. اول باید گزارش‌های مربوطه به کمیته انضباطی برسد و بعد از آن جلسه بگذاریم و براساس آیین‌نامه تصمیم‌گیری کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به تخلفات مشابه روی سکوها در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی که منجر به جریمه نقدی هواداران تراکتورسازی شد، اگر تخلف آنها در بازی با استقلال هم ثابت شود آنگاه آیین نامه انضباطی چه چیزی را در نظر گرفته، تصریح کرد: همانطور که گفتم ابتدا باید تخلف ثابت شود و اگر این موضوع ثابت شود در آیین نامه ما چیزی تحت عنوان تخلفات مشدده داریم یعنی اینکه تیم، بازیکن، هواداران باشگاه یا هر نهادی به دفعات تخلف کرده باشند جریمه سنگین‌تری خواهند شد.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درپاسخ به این پرسش که کمیته انضباطی برای تخلفات سکوهای بازی پرسپولیس و تراکتورسازی زود وارد عمل شد و رای صادر کرد و آیا این اتفاق برای تخلفات بازی تراکتورسازی و استقلال هم خواهد افتاد تاکید کرد: کمیته انضباطی در صدور آرای خود هیچ تفاوتی بین تیم‌ها قائل نمی‌شود و زمانی که گزارشات و مدارک تخلفات یک بازی از جمله همین بازی تراکتورسازی و استقلال به‌دست ما برسد تشکیل جلسه داده، تصمیم گیری کرده و رای خواهیم داد. اگر گزارشات و اسناد مربوط به تخلفات این بازی به موقع دست ما برسد و ثابت شود احتمال دارد همین هفته رای بدهیم.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *