پرسپولیس نه شاداب بود و نه تاکتیک داشت/ با ۹۰ دقیقه سانتر کردن نمی‌شود پیروز شد

10:51 - 16 دی 1396
کد خبر: ۳۸۴۰۰۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پرسپولیسی‌ها ۹۰ دقیقه بدون برنامه روی دروازه نفت حمله کردند و جز سانتر، پرتاب‌های بلند و البته چند شوت به شکل دیگری به دروازه نفت نرسیدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، روز گذشته تیم پرسپولیس در شرایطی به مصاف نفت تهران رفت و مقابل این تیم متوقف شد که مانند بازی‌های گذشته خود آن صلابت و شادابی را نداشت.

پرسپولیس روز گذشته به شکل عجیبی با اتکا به ارسال‌هایی از جناحین قصد رسیدن به دروازه نفت را داشت، اما هیچ کدام از ارسال‌ها فرجام خوبی نداشتند و توسط دروازه‌بان و مدافعان نفت دفع شدند.

طبق آمار بعد از بازی، پرسپولیس ۱۳ سانتر روی دروازه نفت داشت در حالی که هیچ کدام از این سانتر‌ها به خطر جدی تبدیل نشدند.

پرسپولیسِ روز گذشته برانکو نه شادابی خاص خودش را داشت و نه تدابیر تاکتیکی زیاید برای رسیدن به گل. درست است که پرسپولیس چند موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و داور هم می‌توانست برای تیم یک پنالتی بگیرد اما واقعیت این است که این تیم نسبت به روز‌های گذشته و بازی‌های قبلی اصلا صلابت نداشت و از نظر تاکتیکی هم عملا حرفی برای گفتن نداشت.

پرسپولیسی‌ها ۹۰ دقیقه بدون برنامه روی دروازه نفت حمله کردند و جز سانتر، پرتاب‌های بلند و البته چند شوت به شکل دیگری به دروازه نفت نرسیدند. البته درست است که تیم نفت هم عملا با ۹ بازیکن در خط دفاع بازی می‌کرد، اما باز هم پرسپولیس از نظر تاکتیکی کار خاصی انجام نداد.

پرسپولیس در شرایطی شب گذشته مقابل تیم قعر جدولی نفت متوقف شد که با پیروزی در این دیدار می‌توانست فاصله‌ای رویایی با تیم دوم جدول و البته استقلال پیدا کند، اما این تیم سنگین موفق نشد که از سد ضعیفت‌ترین تیم لیگ عبور کند.

این بازی شاید تلنگری جدی به برانکو وشاگردانش بود تا بعد از این لیگ را جدی‌تر بگیرند و هیچ وقت خودشان را از پیش برنده ندانند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *