پوتین فرمان ازسرگیری پروازها میان روسیه و مصر را امضا کرد

20:30 - 14 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۷۵۷
«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه با امضای حکمی ممنوعیت پروازهای مسافربری میان روسیه و مصر را که از حدود دو سال پیش متوقف شده بود، لغو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل ، این حکم پوتین پنجشنبه در پورتال اخبار رسمی روسیه منتشر و مطابق آن اجازه آغاز پروازهای مسافری میان روسیه و مصر داده شد.

شبکه تلویزیونی «رن.تی.وی» روسیه با اشاره به این حکم رئیس جمهوری روسیه گفت: ولادیمیر پوتین با این حکم توصیه به تورگردانان روس برای خودداری از سازماندهی تورهای مسافرتی به مصر را لغو کرد.

روسیه و مصر 24 آذر ماه پروتکل ازسرگیری پروازها میان دو کشور را امضا کردند که بر اساس آن پروازهای هواپیماها به مقصد دو کشور پس از دو سال تعلیق ازسرگرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، «ماکسیم سوکولوف» وزیر حمل و نقل روسیه و «شریف فتحی» وزیر پروازهای مسافربری مصر، این پروتکل همکاری را امضا کردند.

بر اساس اطلاعات وزارت حمل و نقل روسیه، ماکسیم سوکولوف در مراسم امضای این سند گفت که امیدوار است طرح های همکاری میان روسیه و مصر با موفقیت اجرا شود.

شریف فتحی وزیر پروازهای مسافربری مصر نیز گفت که ارتباط هوایی میان مسکو و قاهره از روز اول ماه فوریه 2018 (12 بهمن ماه 96) برقرار خواهد شد.

وزارت حمل و نقل روسیه همچنین اعلام کرد: پروتکل از سرگیری پروازها میان روسیه و مصر پس از 30 روز به اجرا در می آید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *