بهترین‌های جهان در گرنداسلم چین حضور دارند/ به توانایی «یعقوبی» و «حسینی» ایمان دارم

9:39 - 15 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۶۶۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: نباید در رقابت‌های گرند اسلم چین منتظر حریف آسان یا حتی متوسط باشیم، زیرا بهترین‌های جهان در این مسابقات حضور دارند.

مهدی بی‌باک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص تاخیر ۴۸ ساعته اعزام به رقابت‌های گرنداسلم چین اظهار داشت: قرار بود روز سه‌شنبه به چین برویم، اما به دلیل مشکل روادید این اعزام ۲ روز به تاخیر افتاد. قطعا این تاخیر تاثیراتی در برنامه ما دارد، اما روحیه بچه‌ها تا حدی خوب است که هیچ چیز نمی‌تواند ذره‌ای از انگیزه آن‌ها برای رسیدن به مدال کم کند.

وی در پاسخ به این سوال که چه نظری در خصوص قرعه سخت نمایندگان کشورمان در دور نخست دارد، گفت: میرهاشم حسینی در دور نخست با «آیخان تقی زاده» نماینده جمهور آذربایجان دیدار می‌کند و ابوالفضل یعقوبی هم «سئوک بای کیم» از کره جنوبی را پیش رو دارد. شاید از نظر خیلی‌ها این قرعه دشوار باشد، اما به نظر من در این مسابقات قرعه هیچ تاثیری ندارد تمام ورزشکاران جزو بهترین‌های جهان هستند.

سرمربی تیم ملی تکواندو افزود: قهرمان قاره ها، بهترین‌های گرنداسلم‌های سال گذشته، قهرمان جهان و المپیک در این مسابقات حضور دارند و نباید منتظر حیف آسان یا حتی متوسط باشیم. هرکس می‌خواهد در گرنداسلم چین به مدال برسد، باید بهترین‌های دنیا را شکست دهد.

بی‌باک با بیان این مطلب که سطح این مسابقات از المپیک بالاتر است، تصریح کرد: نفراتی که رنکینگ بالا داشته باشند در بازی‌های المپیک نهایت دو یا سه بازی دشوار پیش رو دارند، اما در گرنداسلم چین تمام رقبا قدرتمند هستند. به هر حال من به توانایی یعقوبی و حسینی ایمان دارم و مطمئن هستم با تمام وجود روی شیاپ چانگ می‌روند.

سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان خاطرنشان کرد: رقابت‌های گرنداسلم چین سبک و سیاق خاصی دارد. به طور مثال مسابقات نیمه نهایی و فینال در ۵ راند برگزار می‌شود و ما آماده هستیم تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *