حضور حسن نیا و غیبت احمدی صفا/ قاسمی‌پور به مربیان تیم ملی اضافه شد؟!

8:00 - 16 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۶۵۱
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
تیم ملی بوکس ایران از روز ۱۶ دی ماه تمرینات خود را با حضور ۴۰ بوکسور در سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در حالی که اردوی گذشته تیم ملی بوکس به علت استرس کادر فنی تیم ملی و عدم اطمینان از حضور مجدد در این سمت ۲ روز زودتر از موعد مقرر تمام شد، پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس و انتخاب کاندیدای مورد نظر کادر فنی، دور جدید تمرینات این تیم از روز شنبه ۱۶ دی پیگیری می‌شود.

۴۰ بوکسور از سراسر کشور از سوی کادر فنی تیم ملی به این اردو فراخوانده شدند که در این بین نام «امید احمدی صفا» بوکسور شایسته کشورمان در سبک وزن به چشم نمی‌خورد.

احمدی صفا که دو طلای قهرمانی کشور، نقره رقابت‌های جاده ابریشم و برنز بازی‌های کشور‌های اسلامی را در کارنامه دارد به بهانه محرومیت از سوی فدراسیون جهانی به تمرینات تیم ملی دعوت نمی‌شود. شاید اگر امید هم مانند رضا حسن نیا حق رای دادن در مجمع فدراسیون بوکس را داشت بدون هیچ مشکلی در اردو حضور پیدا می‌کرد!

ضمنا شنیده می‌شود نام امین قاسمی پور به لیست مربیان تیم ملی اضافه شده است. به نظر می‌رسد رییس هیات بوکس استان گیلان که علاقه زیادی برای بازگشت به رینگ از خود نشان می‌داد از این پس در صف مربیان تیم ملی کنار اکبر احدی، علی مظاهری و سعید نوروزی می‌ایستد.

بوکسور‌های کشورمان اواخر بهمن ماه در تورنمنت تدارکاتی بلغارستان شرکت می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *