چرا تیمی که نمی‌تواند ۱۰ میلیون تومان به بازیکنش بدهد باید در لیگ برتر باشد/ می‌خواهم در لیست نهایی تیم ملی باشم

10:30 - 15 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۶۴۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پاسور تیم خاتم اردکان گفت: سوال من از سازمان لیگ این است که چرا تیمی که نمی‌تواند ۱۰ میلیون تومان به بازیکنش بدهد باید در لیگ برتر باشد.

محمدطاهر وادی

محمد طاهر وادی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص دلایل جدایی‌اش از تیم ساری اظهار داشت: زمانی که مدیرعامل باشگاه ساری تغییر کرد و گودرزی در این سمت منصوب شد مبلغ ۱۰ میلیون تومان به من پول داد. به سایر بازیکنان هم حدود ۵ میلیون تومان پول داده شد. از ما هم خواست که پشت سر شورا صحبت کنیم و بگوییم که همه کار‌ها را گودرزی انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: البته به گودرزی قول داده بودند که در ابتدا ۱۰۰ میلیون برای تیم هزینه کند، پس از آن شهردار و شورای شهر به کمک تیم خواهند آمد، اما تا روزی که من در ساری بودم چنین اتفاقاتی رخ نداد. گودرزی هم حدود ۶۰ میلیون برای تیم هزینه کرد. البته یک چک ۱۰ میلیون تومانی هم به من داد و حالا که از تیم ساری رفتم جواب تلفن من را هم نمی‌دهد. سوال من از سازمان لیگ این است که چرا تیمی که نمی‌تواند ۱۰ میلیون تومان به بازیکنش بدهد باید در لیگ برتر باشد.

پاسور تیم خاتم اردکان ادامه داد: زمانی که در تیم سازی بودم بدترین شرایط را به لحاظ تغذیه، دستمزد و حتی محل اسکان داشتیم. یک جای خواب داده بودند که هر 3 نفر در یک اتاق ۵ متری اسکان داده شده بودند. در حال حاضر هم به بازیکنان تیم قول داده‌اند تا اردیبهشت سال آینده با آنها تسویه خواهند کرد. هر چند من مطمئن هستم چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.

وی درباره اعتراضش به داور در بازی مقابل بانک سرمایه گفت: داور یک اشتباه به ضرر تیم سرمایه کرد. پس از آن ۲ بار به سود تیم بانک سرمایه سوت زد که هر دو بار اشتباه بود. او سعی کرد سوت اشتباهش که به ضرر تیم بانک سرمایه بود را جبران کند. امیدوارم از داوران خوب و همچنین ویدیو چک استفاده شود تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

وادی در مورد این که چقدر شانس دعوت به تیم ملی را دارد، خاطرنشان کرد: وقتی کولاکوویچ به ایران بیاید و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کند تیم‌ها جنگنده‌تر ظاهر خواهند شد و امیدوارم بتوانم جزو بازیکنان نهایی تیم ملی باشم. به نظرم کولاکوویچ به دنبال بهترین‌ها است و من در بین ۴۲ بازیکنی بودم که برای ویزای آمریکا به دوبی رفتیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *