رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نقش آمریکا آل سعود و رژیم صهیونیستی در اغتشاشات اخیر را نباید نادیده گرفت

12:19 - 14 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۶۴۰
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:اغتشاش‌گران در روز‌های اخیر از فرصت حضور مردم - که برای اعلام خواسته‌های اقتصادی خود به مسئولان تجمع کرده بودند- سواستفاده کرده و دست به ایجاد اغتشاش و ناآرامی زدند.
بطحاییآیت‌الله سیدهاشم بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به حوادث اخیر گفت: اتفاقاتی که چند روز اخیر در کشور به وقوع پیوست علل و دلایل مختلفی را در پی داشت و بیگانگان و دشمنان هم منتظر چنین چیزی بودند تا از آب‌گل‌آلودماهی بگیرند.

وی ادامه داد: از گذشته گفته‌اند علاج واقعه را قبل از وقوع باید کرد و امیدواریم به دغدغه های معیشتی و مالی مردم توسط مسئولان امر رسیدگی شود تا مردم عزیز گرفتاری و مشکلی را احساس نکنند.

آیت‌الله بطحایی با بیان اینکه اغتشاشگرانی هستند که حقد و کینه انقلاب و اسلام را به دل دارند، افزود: آنها همواره پی فرصت می‌گردند تا عقده‌شان را خالی کنند. این افراد در روزهای اخیر از فرصت حضور مردم که برای اعلام خواسته های اقتصادی خود به مسئولان تجمع کرده بودند، سواستفاده کرده و دست به ایجاد اغتشاش و ناآرامی زدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در این میان و از بعد خارجی این قضایا نمی توان نقش آمریکا، آل سعود و رژیم صهیونیستی را نادیده گرفت؛ آنها دنبال فرصت می‌گشتند که یک آبی گل آلود شود و ماهی خود را بگیرند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *