رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیمان اکبری برکنار نمی‌‌شود/ شاید بازیکنان پیکان 10 درصد مبلغ قراردادشان جریمه شوند

20:54 - 13 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۵۷۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
مدیرعامل باشگاه پیکان از سرمربی تیم والیبال این باشگاه حمایت کرد و گفت پیمان اکبری از سمت خود برکنار نخواهد شد.

محمود شیعی در پی شکست 3 بر صفر تیم والیبال پیکان مقابل سایپا در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به دومین شکست متوالی شاگردان پیمان اکبری در این رقابت‌ها گفت: متأسفانه امروز نتیجه را واگذار کردیم، این در حالی بود که سایپا مدت طولانی بود موفق به شکست ما نشده بود. تیم ما نیز همانند بازی با بانک سرمایه تیم خوبی نبود و بچه‌ها آن چیزی که باید می‌بوند، نبودند و باید بررسی کنیم ببینیم که چرا این اتفاق برای تیم پیکان افتاده است. بعد از بازی‌های خوبی که مقابل شهرداری تبریز و شهرداری ورامین انجام دادیم، انتظار  ارائه بازی‌های بهتری را داشتیم، اما در دو بازی اخیر متحمل شکست شدیم.

وی ادامه داد: مسلماً در هیئت مدیره باشگاه در خصوص نتایج ضعیف اخیر تیم تصمیم خواهیم گرفت، بالاخره قرار نیست همیشه بازیکنان پاداش دریافت کنند و در صورتی که هیئت مدیره تصمیم بگیرد، بازیکنان‌مان را جریمه خواهیم کرد چون در حالی که نسبت به بازیکنان حریف احتمالاً قویتر هم بودند، باخت بدی آوردند.

مدیرعامل باشگاه پیکان تصریح کرد: امیدوارم بازیکنان‌مان بتوانتد با بازی‌های خوب‌ خود تیم را به مرحله پلی‌آف برسانند و حداقل انتظار ما که رسیدن به فینال است را برآورده کنند.

شیعی در پاسخ به این پرسش که «آیا آقای اکبری را برکنار خواهید کرد؟»، خاطرنشان کرد: بحث برکناری آقای اکبری مطرح نیست. ایشان کاپیتان تیم ما بوده و در حال حاضر هم مربی ما است. همچنان با اعتماد به آقای اکبری به کارمان ادامه خواهیم داد.

مدیر عامل باشگاه پیکان در ادامه در مواجهه با این پرسش که «تا چه زمانی به آقای اکبری فرصت خواهید داد؟»، اظهار داشت: در والیبال بحث فرصت نداریم، به خاطر اینکه تمام سازندگی ما از آقای اکبری بوده و ادامه کار هم با ایشان خواهیم بود و اصلاً نگرانی از این بابت نداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمی‌شود بازیکنان را تنها مقصر این شکست دانست. به هر صورت باید این بازی را بررسی کنیم و پس از ارائه گزارش کادرفنی، هیئت مدیره در این خصوص تصمیم خواهد گرفت. در صورتی هم که نیازی به جریمه بازیکنان ببینیم، این جریمه حداقل 10 درصد مبلغ قرارداد آنها خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *