رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از عضویت بازیگران در مافیا برای فرار از بیکاری تا اتمام فیلمبرداری شهرزاد3 در نوروز 97+عکس

16:45 - 13 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۵۱۹
سیزدهمین روز از دی ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به اتمام فیلمبرداری سریال شهرزاد در نوروز 97 و ورود برخی بازیگران به مافیای سینما برای فرار از بیکاری اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سیزدهمین روز از دی ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به اتمام فیلمبرداری سریال شهرزاد در نوروز 97 و ورود برخی بازیگران به مافیای سینما برای فرار از بیکاری اشاره کرد.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در آستانه دومین سیمرغ/با پرکارترین بازیگران زن جشنواره فیلم فجر آشنا شوید

سحر دولتشاهی امسال با سه فیلم "چهارراه استانبول" به کارگردانی "مصطفی کیایی"، "عرق سرد" ساخته سهیل بیرقی" و "امیر" به کارگردانی "نیما اقلیما" پرکارترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر لقب گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با اعلام اسامی فیلم های حاضر در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) جشنواره فیلم فجر پرکارترین های جشنواره در هر بخش مشخص شده اند.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

زمان ما بازیگران رستوران و ماشین میلیاردی نداشتند/دست مزدها عجیب و غریب شده است/نوش جانشان ما که نتوانستیم حقمان را بگیریم

بازیگر تلویزیون و سینما گفت: زمان ما دستمزدها عجیب و غریب نبود، همه بازیگران یک شغل داشتند و از شغل دوم و سوم مانند رستوران داری، ماشین فروشی و سایر شغل ها خبری نبود.

رزا آرایش بازیگر تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی  درباره فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: از سال 91 تا کنون کار نمی کنم. برای بازی در آثار پیشنهادهای متعدد شده است اما معلوم نیست که چرا کار متوقف می شود یا اصلا کلید نمی خورد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

گلدن گلاب ۲۰۱۸

نفس از گلدن گلاب 2018 هم بازماند/شکل آب با نامزدی در هفت رشته رکورددار شد

نامزد‌های جوایز سینمایی گلدن گلوب در سال ۲۰۱۸ با پیشتازی فیلم «شکل آب» ساخته «گیلرمو دل‌تورو» و نامزدی در ۷ شاخه اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نامزد‌های هفتاد و پنجمین دوره جوایز سینمایی گلدن گلوب در سال ۲۰۱۸ از سوی برگزارکنندگان این جشن سینمایی اعلام شدند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

روایت بازیگر سریال ستایش از مافیا در سینمای ایران/عضو باند نباشی بیکار می‌مانی

بازیگر سریال "ستایش" گفت: من نمی توانم همکارانم را به خرید و فروش نقش متهم کنم اما در اینکه برای انتخاب بازیگر در سینما مافیای بزرگی وجود دارد هیچ شکی نیست. همه چیز در سینما بر اساس روابط و قوانین مافیای سینما پیش می رود و شما اگر در این مافیا نباشید تبعاً بیکار می مانید.

صفا آقاجانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر هیچ پیشنهادی برای بازی در سینما و عرصه تصویر ندارم و تمام وقت خود را در رادیو می‌گذارنم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

زند وکیلی

برگزاری کنسرت علی زند وکیلی در برج میلاد/دیدار خواننده لالایی با مخاطبانش

علی زندوکیلی خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین سری فعالیت‌های خود در برج میلاد با مخاطبان دیدار می کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، علی زندوکیلی خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین سری فعالیت‌های خود در برج میلاد با مخاطبان دیدار می کند. 

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

رامین ناصر نصیر

فیلمبرداری شهرزاد۳ در نوروز ۹۷ به پایان می‌رسد/مخاطبان در انتظار داستانی جذاب در شهرزاد باشند

بازیگر سریال "افسانه هزارپایان" گفت: فیلمبرداری شهرزاد ۳ بدون وقفه و با تلاش فراوان از سوی گروه تولید انجام می‌شود و طبق صحبت‌های انجام شده تا نوروز ۹۷ فیلمبرداری به پایان خواهد رسید.

رامین ناصر نصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه سینما گفت: در حال حاضر مقدمات همکاری در یک فیلم سینمایی را آغاز کرده ام اما به دلیل عدم قطعی شدن آن هنوز نمی‌توانم اطلاعات دقیقی از آن ارائه دهم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

مل گیبسون

شجاع دل سینمای هالیوود 62 ساله شد/مل گیبسون در انتظار سومین اسکار

مل گیبسون بازیگر و کارگردان مطرح سینمای هالیوود امروز شمع تولد 62 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، مل گیبسون بازیگر و کارگردان مطرح سینمای هالیوود امروز شمع تولد 62 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.
 
برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 
 

نظر عضو هیات انتخاب جشنواره سی و ششم در مورد فیلم‌های این دوره/حضور چند کارگردان فیلم اولی و آثار ویژه

کارگردان سینما و تلویزیون گفت: در این دوره تعداد فیلم ها با کارگردانان مطرح کم نیست به ویژه که چند کارگردان فیلم اولی حضور دارند که آثارشان بسیار خوب است و مردم با آنها ارتباط برقرار می کنند. 

احمد امینی عضو هیات انتخاب سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ، دربارهجشنواره سی و ششم فیلم فجر گفت: در همه جشنواره های دنیا اسامی فیلمسازان در به وجود آمدن شور و هیجان تعیین کننده است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

 فروش راگناروگ به یک میلیارد دلار رسید/بازی گروهی ثور و هالک به موفقیت رسید

فیلم سینمایی "ثور-راگناروک" پس اکران دو ماهه در سینماهای جهان توانست به فروشی معادل 1 میلیارد دلار دست پیدا کند تا به جمع 5 فیلم میلیاردی سینمای جهان بپیوندد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "ثور-راگناروک" پس اکران دو ماهه در سینماهای جهان توانست به فروشی معادل 1 میلیارد دلار دست پیدا کند تا به جمع 5 فیلم میلیاردی سینمای جهان بپیوندد.
 
برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *