۳۰۰ ماموریت برای ۲۶ دستگاه/ اتمام بررسی طرح عفاف و حجاب در کمیسیون فرهنگی مجلس

21:00 - 13 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۵۰۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو «کمیسیون فرهنگی» مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی طرح عفاف و حجاب در این کمیسیون خبر داد و گفت: در این طرح بیش از ۳۰۰ ماموریت برای ۲۶ دستگاه تعریف کردیم.

بدون تیترحجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی از اتمام بررسی طرح عفاف و حجاب در کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد.

وی با اشاره به جزئیات طرح عفاف و حجاب تأکید کرد: ما در این طرح موضوع عفاف و حجاب را در بستر اخلاق عمومی تدوین کرده‌ایم؛ یعنی گفتیم مسائل و آسیب‌های اجتماعی موارد متعددی دارد ویکی از آنها، بدحجابی و بی‌حجابی است  که باید از بین رود.

حجت‌الاسلام سالک با بیان اینکه دو اشکال در قانون قبلی وجود داشت تأکید کرد: قانون قبلی ضمانت اجرایی نداشت و ما در طرح  فعلی ضمانت اجرایی محکمی برای آن در نظر گرفتیم.

وی بیان داشت: در این طرح تلاش کردیم تا تداخل وظایف از بین برود و اقدامات محوری شود که این خود مطلب مهمی است.

 سالک تأکید کرد: همچنین در این طرح  بیش از ۳۰۰ ماموریت برای ۲۶ دستگاه تعریف کردیم.

رئیس پیشی کمیسیون فرهنگی اظهار داشت: وقتی بنده یک سال در این رابطه نظارت می کردم دیدم که برخی از دستگاه‌ها از این موضوع فرار می‌کردند و مسئولیت را به دوش هم می‌انداختند. بنابراین در طرح عفاف و حجاب این مسئولیت‌ها را محوربندی کردیم.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس تاکید کرد: بنده فکر می‌کنم اگر طرح عفاف و حجاب به صحن ارائه و مصوب شود تحول بزرگی در این زمینه رخ خواهد داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *